بیانیه رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت 13 آبان

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام(ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت 13 آبان

اسحاق اکبری، رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، پیام تبریک صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

13 آبان ماه هرسال یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن عصر، حضرت امام خمینی(ره)، علیه سلطه جهانخواران و روز تبعید معظم له از شهر قم در سال 1343 و معطر به بوی شهادت جوانان پاک طینتی است که در مقابل دانشگاه تهران به دست رژیم منحوس پهلوی مظلومانه به خاک و خون کشیده شدند.

تلاقی سه اتفاق بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 42، شهادت مظلومانه دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال 57 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سیزدهم آبان ماه را بر تارک تاریخ برای همیشه ماندگار کرده و درسی را به ابرقدرت های جهانی دیکته کرده است که هنوز یادآوری آن اتفاقات دشمنان را به لرزه می اندازد.

از این رو مستضعفان جهان خواهند آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند و هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف و تقویت کنند و مردم ایران به ویژه دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان سمنان با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ماه و نمایش اتحاد و همدلی و فرمانبرداری از رهبر انقلاب، کلیدواژه «نه به استکبار» را تبیین کنند.

ما جامعه فرهنگیان و دانش آموزان پیشتاز استان سمنان در گردهمایی 13 آبان، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر بیعت می کنیم و ضمن بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، با حفظ روحیه استکبار ستیزی و استقلال طلبی تا تحقق حکومت عدالت جهانی حضرت مهدی(عج) به مبارزه فرهنگی همه جانبه با ظلم و استکبار در سراسر دنیا ادامه می دهیم.

" وعده دیدار ما یوم الله 13 آبان ماه "

اسحاق اکبری

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار