با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی:

توزیع ۱۴۱۰ بسته اهدایی شرکت همراه اول در بین دانش آموزان مراوه تپه

گرگان(پانا) - با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی 1410بسته اهدایی شرکت همراه اول در بین دانش آموزان مراوه تپه توزیع شد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۴۱۰ بسته اهدایی شرکت همراه اول در بین دانش آموزان مراوه تپه

با حضور استاندار گلستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی ۱۴۱۰ بسته اهدایی کیف و نوشت افزار شرکت همراه اول در بین دانش آموزان شهرستان مرزی مراوه تپه توزیع شد.

گفتنی است؛ مراسم توزیع نمادین بسته های اهدایی شرکت همراه اول در مدرسه ابتدایی کمینه روستای قره قاشلی شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.

هادی حق شناس، استاندار گلستان در این مراسم گفت: قول ساخت یک دبیرستان 12 کلاسه در روستاهای شهرستان مراوه تپه را از مدیرعامل شرکت مخابرات استان می گیریم تا همراه اول بتواند خدمتی ماندگار در این منطقه انجام دهد.

وی افزود: هدف ما ساختن استان و کشوری آباد است و در این مسیر همه باید همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شهرستان مراوه تپه، گفت: این شهرستان یکی از محروم ترین شهرستان های استان است و باید در رفع محرومیت ها از چهره مراوه تپه تلاش کنیم.

دکتر حق شناس در این مراسم که در روستای قره آقاشلی شهرستان مراوه تپه برگزار شد، خاطر نشان کرد: گلستان در تمامی شهرستان ها و روستاها دارای ظرفیت های بالقوه بسیاری است که باید با همراهی مردم و دلسوزان به فعلیت درآید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار