با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اعزام 250دانش آموز گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گرگان(پانا) - با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان 250دانش آموز گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۹۶۵۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 250دانش آموز گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله؛ روز یک شنبه 12 آبان 98 مراسم متمرکز اعزام کاروان دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور که به میزبانی شهرستان کلاله در استان انجام می شود، با حضور سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوای استان،سیدخلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در مصلی امیر المونین این شهرستان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان در این مراسم گفت: انشاءالله شما دانش آموزان با حضور ناب در سرزمین نور بتوانید جرعه ای از چشمه زلال معنویت بیاشامید و از برکات این سفر بهرمند شوید.

سید خلیل حسینی بصیرت افزایی را از جمله تلاش های آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان در سال تحصیلی دانست و تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا با برنامه های متنوع و ارائه مفاهیم دینی در تعمیق باورهای مذهبی و تربیت دینی فرزندانمان موفق شویم.

فرمانده سپاه نینوا نیز در این مراسم گفت: در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان و دانشجویان با بصیرت خود در تعطیلی مدارس به رژیم منحوس پهلوی پیام مقاومت و ایستادگی دادند چراکه به قیام اباعبدالله(ع) معتقد بودند.

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: شما امروز راهی سرزمین نور هستید، سرزمینی که هزاران شهید و مجروح در آن داده ایم تا عزت و سربلندی ملت خدشه دار نشود. شهدای والامقام بدون کوچکترین منتی خود را فدای اسلام کردند تا دست دشمن به ناموس ایرانی نرسد.

وی در ادامه گفت: سفارش من به شما دانش آموزان این است هریک از شما یک شهید را به عنوان الگو انتخاب کنید و به چگونگی فداکاری های وی فکر کنید تا به این نتیجه برسید رمز پیروزی رزمندگان ما ایمان به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار و وحدت کلمه بود.

گفتنی است، امروز اولین گروه دانش آموزان به تعداد 250 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار