پانا گزارش می دهد؛

13 آبان ادامه استکبار ستیزی ملت ایران است

زاهدان (پانا) - بار دیگر مردم همیشه در صحنه‌ی سیستان و بلوچستان با شرکت یک‌پارچه خود در راهپیمایی عظیم 13 آبان، حضور خود را ادامه استکبار ستیزی‌شان در سالهای 1343 تا 1357 و تسخیر لانه جاسوسی امریکا دانستند.

کد مطلب: ۹۶۵۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان ادامه استکبار ستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار سیستان و بلوچستان، دانش آموزان، فرهنگیان و آحاد مردم همیشه در صحنه این استان با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر اعلام انزجار خود را از استکبار جهانی خصوصا امریکا و اسرائیل جهانخوار با فریادهای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نشان دادند.

محمد لطفی دانش آموز پایه هشتم متوسطه اول از آموزشگاه علی بن ابیطالب می گوید: هدف استکبار جهانی چپاول سرمایه های کشور های جهان است و با به زیر پا نهادن حقوق ملت ها خود را مدافع دروغین آنها قلمداد می کند.

او ادامه داد: نسل نوجوان و جوان ما با فرمایشات گوهر بار رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی به دید بصیرتی دست یافته اند و دیگر هیچ توطئه ی این استکبار جهانی و سایر دست نشانده ی آنها اثری ندارد.

حسن علمداری نیز دانش آموز پایه یازدهم متوسطه دوم است که با فریادها و مشت های گره کرده خود به جمع هم کلاسی های خود پیوسته و به خبرنگار پانا گفت: ایادی استکبار بدانند جوانان ایران اسلامی با قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در مقابل خود چراغ راه خود را در مبارزه با این نا اهلان یافته اند و دیگر وعده های دروغین شان بی تاثیر است.

او افزود: رهبری انقلاب خطاب به جوانان و ملت ایران در بیانیه گام دوم انقلاب مبازه با استکبار ستیزی را به آنان آموخته است که از جمله آثار آن حضور میلیونی دانش آموزان، فرهنگیان و ملت عظیم الشان ایران عظیم در این راهپیمایی است.

محمد طاها حسن زهی دانش آموز پایه نهم متوسطه اول نیز می گوید با حضور خود در جمع همکلاسی های خود می خواهد به دنیا بفهماند که ملت ایران اسلامی خصوصا جوانان و نوجوانان بیدارند و دیگر فریب نیرنگ استکبار جهانی را نخواهند خورد.

او به پانا گفت: ما ادامه‌‌‌ی راه امام این امت را در پیش داریم که در سال 1347 با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و عدم سکوت در مقابل باج خواهی های امریکا تا مرحله تهدید و در نتیجه تبعید نیز رسید. و در سالهای بعد نیز دیگر دانش آموزان این سرزمین با دادن خون گران بهای خود زمینه ساز پیروزی شکوهمند این انقلاب شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار