مدیرعامل بنیاد علوی: 109 مدرسه تا کنون توسط بنیاد علوی افتتاح شده است

بهارستان(پانا) - مدیرعامل بنیاد علوی در مراسم افتتاح مدرسه علوی شهرستان بهارستان اذعان کرد: 109مدرسه توسط بنیاد علوی افتتاح و حدودچهارصد مدرسه توسط این بنیاد تعمیر و تجهیز شده است.

کد مطلب: ۹۶۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل بنیاد علوی: 109 مدرسه تا کنون توسط بنیاد علوی افتتاح شده است

در این مراسم موسی برزگری مدیر عامل بنیاد علوی در سخنانی ضمن خواندن شعری از پروین اعتصامی شاعر معاصر کشور به تشریح آن پرداخت و گفت:انسانها باید از جهل و نادانی فاصله بگیرند و از تمام وقتشان به خصوص وقتهای اضافه استفاده کنند و برای موفقیتشان حتی در سنین بالا تلاش کنند و از کار خیر دست نکشند.

اودر ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: پدران و مادران شما آرزو دارند که شما انسانهایی با اخلاق و با منش باشید و بتوانند شمارا در آینده در درجات عالی ببینند و من هم دعا میکنم همه شما دانش آموزان آینده سازان این کشور باشید.

مدیرعامل بنیاد علوی ضمن ارائه توضیحاتی از فعالیتهای بنیاد علوی و بیان اینکه این بنیادزیر نظر بنیاد مستضعفان است اظهار داشت: بنیاد مستضعفان برای انجام فعالیتهای خود در بخشهای مختلفش نیاز به پزشکان و مهندسان و کسانی دارید که در رشته‌های انسانی تحصیل میکنند و شما با تلاش‌هایتان در آینده میتوانید یکی از مدیران این بخشها باشید و این بنیاد به تفکر و خلاقیت همه شما احتیاج دارد.

برزگری با بیان اینکه بنیاد علوی از سود خودمات رسانی‌هایش در بخشهای مختلفی که دارد مدرسه سازی میکند اذعان داشت: این یکصدو نهمین مدرسه ای است که افتتاح خواهیم کرد و حدود 400 مدرسه نیزتوسط بنیاد علوی تعمیر و مجهز شده است.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار