مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان تهران: امروزه قدرت خیلی از کشور ها بر اساس دانش استوار است

بهارستان(پانا) - مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان تهران در مراسم افتتاح مدرسه نوساز علوی در شهرستان بهارستان ادعان کرد: استان تهران در زمینه تحصیل جز استانهای کم برخوردار است.

کد مطلب: ۹۶۵۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان تهران: امروزه قدرت خیلی از کشور ها بر اساس دانش استوار است

در این مراسم علی شهری مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان تهران در این مراسم افتتاحیه، ضمن بیان شعار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خطاب به دانش آموزان (تحصیل،تهذیب،ورزش)ابراز امیدواری کرد و گفت: شما با تلاش و پشتکار خود میتوانید زمینه ساز موفقیت خود و خوشحالی خدا و پدر و مادرتان شوید.

او در ادامه با بیان اینکه با اعتقاد بر اینکه امروزه خیلی از کشورها قدرتشان بر اساس دانش استوار است و کشور موفق کشوری میباشد که بیشتر بتواند تولید دانش و علم کند و به حد و مرز دانش برسد افزود: دیگر منابع طبیعی و امکانات خدادادی خیلی در جایگاه کشور ها نقشی ندارد و اگر همه ما بر این اعتقاد داشته باشیم که کشور باید پیشرفت کند آنوقت شما در نقش دانش آموز و ما در نقش مدیران این کشور باید شبانه روز در خدمت نظام تعلیم و تربیت بکوشیم.

مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان تهران اذعان داشت: استان تهران در زمینه تحصیل جز استان های کم برخوردار ویا غیر برخوردار است و باید تلاش بکنیم این امکانات را برای فرزندان کشورمان فراهم بکنیم.

او در رابطه با وضعیت تحصیلی در شهرستان بهارستان و وجود تراکم بسیار زیاد در کلاسهای مدارس این شهرستان و دو شیفته بودن اغلب این مدارس بیان داشت: این وضعیت کار را برای معلم و دانش آموز سخت می کند و باید به این شهرستان بیشتر توجه کرد و امیدواریم با کمک فرماندار دغدغه مند در حوزه آموزشی شهرستان بهارستان و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان زمینه های تحصیلی دانش آموزان را فراهم کنیم.

شهری ضمن تشکر از بنیاد علوی و بیان تفاهم نامه ای که با بنیاد علوی وجود دارد نسبت به ساخت 100 کلاس خاطر نشان کرد: شهرستان بهارستان در اولویت خواهد بود.

او ضمن نام بردن از خیرین سازنده این مدرسه و الزامی دانستن برده شدن نام خیرین در همه جا اظهار داشت : اگر این خیرین نبودند چه بسا در بسیاری از جاها به مشکل میخوردیم و امیدواریم که بتوانیم با کمک خیرین حقیقی و حقوقی مانند بنیاد علوی قدم های بعدی را برداریم.

در این مراسم موسی برزگری مدیرعامل بنیادعلوی، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران،مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان، ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و دیگر مسئولین، مدرسه علوی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان با همکاری بنیاد علوی و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، افتتاح شد و قرار است این مدرسه در قالب دبیرستان نمونه دولتی دخترانه دوره دوم ولایت فعالیت کند.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار