محمدی در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز:

توجه ویژه به قرآن، عترت و نماز در راستای اهداف تربیتی سند تحول بنیادین است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رویکرد تربیتی دارد؛ گفت: توجه ویژه به قرآن، عترت و نماز در راستای اهداف تربیتی سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۹۶۵۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به قرآن، عترت و نماز در راستای اهداف تربیتی سند تحول بنیادین است

«ابراهیم محمدی» در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مسیر حرکت ما را نمایان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق مراتبی از حیات طیبه برای نسل آینده ساز کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ۱۳آبان روز ملی استکبار ستیزی است و در این روز ضربه محکمی بر پیکر استعمار جهانی وارد شد؛ افزود: امسال نیز پرشور تر سالهای قبل راهپیمائی ۱۳آبان را برگزار خواهیم کرد.

وی رویکرد آموزش و پرورش را پرداختن به فعالیتهای گروهی به جای فعالیتهای فردی عنوان کرد و ادامه داد: ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش است.

محمدی بیان کرد: سال تحصیلی گذشته، ۲۸۰هزار دانش آموز استان در مرحله آموزشگاهی، ۴۴هزار نفر در مرحله منطقه ای و ۲۳۰۰نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن ، عترت و نماز شرکت کردند.

این مقام مسئول گفت: امروز ۴۰۰نفر منتخبین استانی و کشوری استان آذربایجان غربی تجلیل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رویکرد تربیتی دارد و تحقق توأمان هر شش ساحت مورد تاکید است.

وی خاطر نشان کرد: آبان امسال پیش اجلاسیه استانی نماز در مدارس استان اجرا خواهد شد و ۱۲آذر اجلاسیه سراسری نماز برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از مربیان و دانش آموزان برگزیده سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مناطق 24 گانه استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار