پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان میبد به مناسبت 13 آبان ماه

میبد(پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان میبد به مناسبت ایام الله 13 آبان و روز دانش آموز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش وپرورش شهرستان میبد به مناسبت 13 آبان ماه

محسن موحدی فرد دراین پیام چنین آورده است :

ایام الله 13آبان از روزهای بسیار مبارک وسرنوشت ساز در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود وماندگاری ،عظمت، استقلال وسربلندی کشور عزیزمان به واسطه ی رویدادهای بزرگی است که در این روز اتفاق افتاده است .

تبعید رهبر کبیر انقلاب در 13آبان 43به واسطه اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون وافشای خوی استکباری آمریکا وبیدادگری ملت ایران ،کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران در 13آبان 57 وتسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 از جمله رویدادهای این روز مهم است که امام خمینی آنرا انقلاب دوم نامیدند.

اکنون که انقلاب اسلامی ایران افزون بر 40سال از عمر سراسر عزت ، افتخار واستقلال را پشت سر می گذارد با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز است مردم شریف وفهیم ،دانش آموزان عزیز وفرهنگیان فرهیخته شهرستان ضمن حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان امسال به صورت پرشور وگسترده بر ابهت ،شکوه وافتخار وایستادگی مردم ایران در برابر زورگویان ومستکبران جهان که در رأس آنان آمریکای جهان خوار وجنایت کار است بیفزایند وباشهدای انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی به ویژه دانش آموزان گلگون کفن کشور بیعت مجدد بسته و اعلام نمایند که برای همیشه یادشان در اذهان مردم باقی و راهشان که مبارزه با ظلم وستم واستکبار ستیزی است ادامه خواهد داشت. .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار