با حضور استاندار آذربایجان شرقی،

مدرسه خیرساز "نیاز ویژه مهر مادر" در ناحیه 2 تبریز کلنگ زنی شد

تبریز (پانا) - مدرسه خیر ساز "نیاز ویژه مهر مادر" با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین در آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۹۶۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیرساز "نیاز ویژه مهر مادر" در ناحیه 2 تبریز کلنگ زنی شد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این مراسم کلنگ زنی با اشاره به اهیمت کار خیر بیان کرد: شجاعترین انسان ها کسانی هستند که قبل از مرگ پدر و مادر ارزش آن ها می دانند و دست آن ها را می بوسند و نه افرادی که بعد از مرگشان بر سر قبرشان گریه و زاری می کنند.

جعفر پاشایی ادامه داد: این مدرسه خیر ساز به سفارش شادروان خانم معین شقاقی احداث می شود که فرزندان این بانو در عمل به وصیت مادر اقدام به این کار خداپسندانه کرده اند.

وی افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 553 متر که مساحت زیربنا مدرسه 9 کلاسه 500 متر است که در فاز اول احداث می شود و مساحت مرکز توانبخشی 450 متر است که در فاز دوم احداث خواهد شد و مساحت خانه مجمع خیرین تبریز 350 متر است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: در مجموع برای احداث این مدرسه خیرساز 28 میلیارد ریال هزینه برآورد شده است که از این میزان، 21 میلیارد ریال برای ساختمان نیاز ویژه توانبخشی و 7 میلیارد ریال برآورد احداث خانه مجمع خیرین تبریز است که این مجمع نیز از ماندگارترین کار ها است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز نیز در این مراسم بیان کرد: مدرسه‌سازی، صدقه جاریه و ذخیره آخرت است.ارزشمندترین کار خیر در دنیا، کاری است که در خدمت علم و دانش باشد.

جعفر راستگوی ادامه داد: کار خیرین مدرسه ساز، بزرگ و با اهمیت است و این بزرگواران الگوی توسعه و پیشرفت علمی کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار