گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آذربایجان شرقی: توجه به ورزش دانش آموزی جهت ایجاد نشاط در مدارس نهادینه شود

تبریز ( پانا ) - درگردهمایی معاونین پرورشی، تربیت بدنی و مسئولین تربیت بدنی و سلامت استان آذربایجان شرقی صبح امروز یکشنبه 12 آبان ماه در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد بر توجه به ورزش دانش آموزی جهت نهادینه شدن ایجاد نشاط و شادابی در مدارس تاکید شد.

کد مطلب: ۹۶۵۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد

مجید بهرامی در این گردهمایی بر حساسیت حوزه پرورشی و تربیت بدنی تاکید کرده و گفت: « یکی از ساحت های سند تحول بنیادین تقویت شایستگی های پایه در دانش آموزان است».

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی برنامه ها بر اساس سند تحول بنیادین می باشد، افزود: «متاسفانه فقر حرکتی در بین دانش آموزان وجود دارد که کنترل و رفع آن برای ایجاد شادابی و نشاط ضروری است و باید نهادینه شود».

وی کیفی سازی درس تربیت بدنی، بهسازی فضاهای ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی، فعالیت های فوق برنامه حوزه سلامت و ورزش دانش آموزی را برنامه های اولویت دار این مجموعه معرفی کرد.

بهرامی با تاکید بر اینکه ورزش در مدارس برای شکوفایی و کشف استعدادهای دانش آموزان می باشد، خواستار برنامه ریزی صحیح برای تقویت این مهم در مدارس جهت آماده سازی استعددهای برتر برای مسابقات جهانی شد.

وی که معتقد است دانش آموزان باید از فضای استرس زا دور باشند، ضمن تاکید بر تغذیه سالم مخصوصا در مارس شبانه روزی و بوفه های مدارس، توجه بیشتر بر سلامت روانی و ترویج بهداشت دانش آموزان را ضروری عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار