طرح "نجات آب" در نیشابور برگزار می شود

نیشابور ( پانا ) - جلسه هماهنگی "طرح نجات آب " با همت آموزش و پرورش نیشابور و همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان با امضای تفاهم نامه کاهش و اصلاح الگوی مصرف آب برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح "نجات آب" در نیشابور برگزار می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با تاکید بر اهمیت مصرف صحیح آب با توجه به شرایط ممکن، گفت: پیشرفت هرجامعه در گرو برنامه ریزی دقیق و منسجم با هدف توسعه و اعتلای فرهنگ و علوم و اندیشه های نوین در ارائه خدمات مطلوب و حفظ سرمایه های ملی و طبیعی است که یکی از این نعمات بزرگ الهی آب است که باید برای نجات آن با یک عزم گروهی حرکت کنیم.

حسین مهرابادی افزود: آموزش و پرورش تلاش خواهد کرد با گسترش توان علمی و فرهنگی در حل مشکلات مختلف به ویژه حل مشکل آب اقدام مورد نیاز را مبذول داشته و با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع آب، بر توسعه این فرهنگ بیفزاید.

ریاست اداره آب و فاضلاب نیشابور نیز خاطر نشان کرد: مشکل دار ترین شهر استان خراسان رضوی از لحاظ تامین آب، نیشابور است و همه جامعه برای رفع این مشکل باید کمک کنند.

مهندس سلطانی ادامه داد: نشست چاه های آب از 120 متر به 270 متر با بهره بری نصف قبل رسیده و نیاز شهرستان نیشابور یعنی هزار و200 لیتر در ثانیه به سختی تامین می شود.

وی تاکید کرد: نصب شیر آلات کاهنده در راستای صرفه جویی در مصرف آب در بیشتر مدارس نیشابور نصب شده است و در پایان باید همگی دست به دست هم داده و با کمک یکدیگر تلاش کنیم فرهنگ مصرف صحیح آب را به دانش آموزان، خانواده و جامعه ترویج دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار