صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در شهرستان نطنز برگزار گردید.

روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است

نطنز(پانا) - مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش اموزی گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزشهید حسین فهمیده با حضور حضور سعیدی معاون فرماندار ، سرهنگ خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، چاوش مدیر آموزش و پرورش ، مشربی رییس اداره فرهنگ و ارشاد و فرمانده بسیج دانش اموزی در دبیرستان آزادگان برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۶۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است

در این مراسم سرهنگ خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز سیج از جایگاه والایی در کشور برخوردار است و حضور تاثیرگذار این نیروی عظیم مردمی در همه عرصه ها احساس می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز با اشاره به اینکه روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، افزود: باید این تفکر را حفظ و در امور زندگی خود جاری کنیم.
وی گفت امروز آمریکا میخواهد ایران را زیر سلطه خود بگیرد و در این راه از هیچ نیرنگی فرو گذار نبوده است و ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه دشمنی ها و توطئه های دشمنان را خنثی نموده است .
سرهنگ خدامیان در ادامه افزود با توجه به اینکه روز دوشنبه ۱۳ آبان روز «دانش‌آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» نام گرفته است که شاهد حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستیم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز خاطر نشان نمود اگر امروز در ایران امنیت و آرامش وجود دارد مدیون رشادت ها و ایثارگریهایی هستیم که دانش آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس برای این مرزو بوم انجام دادند .
وی بیان کرد: برای مقابله با توطئه های مختلف استکبار جهانی باید دانش آموزان و آینده سازان بسیجی، در کسب معرفت الهی و فراگیری علم و دانش پیشگام باشند.
در پایان مراسم با حضور مسئولین زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار