بسیج دانش آموزی سرمایه آینده انقلاب اسلامی ایران هستند

دانش آموزان انقلابی ، مدرسه انقلابی

نطنز (پانا) - مراسم هفته بسیج دانش آموزی گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید حسین فهمیده با حضور حضور سعیدی معاون فرماندار ، سرهنگ خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، چاوش مدیر آموزش و پرورش ، مشربی رییس اداره فرهنگ و ارشاد و فرمانده بسیج دانش اموزی در دبیرستان آزادگان برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۶۵۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان انقلابی ، مدرسه انقلابی

رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهید دانش آموز حسین فهمیده گفت دانش آموزان در این مقطع از انقلاب باید با تحصیل و تهذیب نفس خود بتوانند آینده ساز این کشور باشند .
وی در خصوص گسترده دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان گفت دانش آموزان مدارس شهرستان نطنز همچون سنوات گذشته با حضور خود در این راهپیمایی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیعیت خواهند نمود و گوش به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در برابر دشمنان قسم خورده ایران خواهند ایستاد .
وی هفته بسیج دانش آموزی را فرصتی برای شناسایی و تقدیر از نخبگان علمی ، هنری ، ورزشی برشمرد و افزود امروز ملت ایران در همه زمینه های فناوری و نظامی در دنیا در بالاترین سطح قرار دراد و این موفقیت ها مرهون زحمت ها و رشادت جوانانی است که با فرا گیری و بومی سازی توانستند ایران اسلامی را در همه زمینه ها سرافراز نمایند.
مدیر آموزش و پرورش نطنز خاطر نشان نمود آسیب های اجتماعی در جامعه امروزی در حال رشد است و با رویکرد پیشگیری بایستی به بحث آسیب های اجتماعی ورود کرد.
رضا چاوش پور بیان داشت ترویج و فرهنگ سازی مقوله پدافند غیر عامل را هدف اصلی هفته پدافند غیر عامل است.
وی افزود: یکی از اهداف پدافند غیرعامل حفظ تجهیزات، منابع و نیروی انسانی است، که در آن تلاش می شود دانش آموزان از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی مصون بمانند. در جنگ نرم، کشورها یک دفعه مورد تهاجم واقع می‌گیرند و از جنگ مسلح سخت‌تر است و این شیوه‌ی جدید جنگ بین کشورهاست
وی گفت هفته پدافند غیرعامل فرصتی است برای ترویج این فرهنگ در بین خانواده ها و عموم مردم که در مقابله با آسیب ها چگونه مقابله با آن را فرا گیرند.
چاوش پور گفت: آموزش و پرورش به عنوان زیر بنای توسعه هر کشور هست به ویژه در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش که یک قسمت مهمی از پدافند غیرعامل را در بر می‌گیرد.
در پایان مراسم زنگ ایثار و مقاومت و پدافند غیر عامل با حضور مسولین نواخته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار