سپاه عاشورا: شعار "مرگ بر آمریکا" از اصول بنیادی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده و خواهد بود

تبریز (پانا) - سپاه عاشورا به مناسبت فرا رسیدن روز 13 آبان ماه روز ملی استکبار ستیزی بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سپاه عاشورا: شعار "مرگ بر آمریکا"  از اصول بنیادی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده و خواهد بود

در بیانیه سپاه عاشورا که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی ارسال شده، آمده است: ۱۳ ابان یادآور حماسه‌ای است که کاخ ستم و برج و باروی ظلم با سیلی انقلاب به لرزه درآمد و شعارهای کوبنده و مشت‌های گره‌خورده در چنین ایامی لرزه بر اندام نظام سلطه و مستکبرین زمام داران کاخ‌های کفر انداخت و نوید پیروزی و جاودانگی سر داد.

در ۱۳ آبان ملت ایران با عشق و ایمان به آرمان‌های خویش همه قدرت‌های استکباری را به سخره گرفته و شکوه پوشالی‌شان را پای مال کردند. ۱۳ آبان در تاریخ این دیار شهیدپرور برگ زرینی را به خود اختصاص داده و همچون ستاره‌ای فروزان در آسمان میهن اسلامی می‌درخشد.
بی‌تردید حماسه‌ها و فداکاری‌های اقشار مختلف مردم به ویژه قشر فرهیخته دانشجو و دانش‌آموز می‌تواند بر رسوایی استعمارگران افزوده و بر همه مستضعفان عالم برساند که قیام بر ضد مستکبران و احقاق حقوق حقه از پیام‌های این روز بزرگ می‌باشد. امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان حضرت امام خمینی (ره) روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران اسلامی فرا رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه و آزاده را به حرکت واداشته است.

بررسی نحوه مواجهه نظام سلطه با ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که حاکمان مستکبر در سیاست‌های خود در قبال کشورمان رویکرد تعرض و تجاوز به حقوق ملت ایران را در دستور کار داشته‌اند و با توطئه‌های مستمر رأس نظام سلطه برای تعرض به منافع و حقوق جمهوری اسلامی ایران نشان از اوج خیانت و ددمنشی، سلطه گری، زورگویی، برای فشار به انقلاب اسلامی است.

سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی و شهدای ۱۳ آبان و دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم و ادای احترام به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، با تجدید بیعت و میثاق با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و تأکید بر تداوم راه و مسیر حضرت روح‌الله و پیگیری آرمان‌های سترگ شهیدان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد: پاسداران سپاه عاشورا، به برکت هوشمندی و بصیرت مثال‌زدنی که در مکتب ولایت‌فقیه و در پرتو آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به‌دست آورده است، همچنان آرمان‌های ۱۳ آبان را مثل مشعل فروزان و راهنمای امروز و فردای خود می‌دانند و بدون توجه به تلقیات و تعلقات جناح‌ها و جریان‌های سیاسی تنها به خط رهبری می‌اندیشد که امام راحل عظیم‌الشان و رهبر فرزانه برای انقلاب اسلامی و مقابله با جبهه معاندین نظام ترسیم کرده‌اند و همزمان با امت شهیدپرور و ولایت مدار انقلابی ایران تأکید دارد که شعار مرگ بر آمریکا همچنان از اصول بنیادی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار