پیام رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناسبت ۱۳ آبان ماه وروز ملی استکبارستیزی

بیرجند (پانا) ـ به مناسبت 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این روز ، از کلیه دانش آموزان و مربیان پیشتازجهت حضور در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس سازمان دانش  آموزی خراسان جنوبی  به مناسبت ۱۳ آبان ماه وروز ملی استکبارستیزی

متن پیام محمدرضا بااطمینان، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به شرح ذیل می باشد

در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور 3 اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک وپویایی انقلاب اسلامی داشتند. البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان 1358 سبب نامگذاری آن به " انقلاب دوم " از سوی امام راحل(ره) شد.


13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میثاق دانش آموزان ایران اسلامی با همکلاسی های شهیدشان است از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس،میثاق با قهرمانانی که جان خودرافدای عزت، سربلندی وسرافرازی ایران اسلامی نمودند.


اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان ، دانش آموزان وفرهنگیان محترم وبالاخص از پیشتازان عزیز دعوت مینمایم همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذاشتید، اینبار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای 13آبان، فریادرسای تان را برای رسوا کردن آمریکا ، صهیونیزم وهمدستان پلیدشان سردهید. عزیزان دانش آموز،پیشتازان سرافراز بیایید تا با حضور گسترده در مراسم این مناسبت بزرگ ،بار دیگر با آرمان شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهدا (ره)تجدید میثاق وبا مقام عظمای ولایت(مدظله العالی)تجدید بیعتی دوباره کرده باشیم.


محمد رضا با اطمینان
رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار