13 آبان امسال با شکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد

آب پخش،بوشهر(پانا)_جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش با حضور مسئولین در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان امسال با شکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد

امام جمعه آب پخش ضمن خیر مقدم به مسئولین و تبریک هفته بسیج دانش آموزی نیز بیان داشتند: ما امروز اینجا گرد هم آمده ایم تا در مسائل پیش روی آموزش و پرورش گفتگو نماییم

حجت الاسلام رضایی گفت: همان طور که اطلاع دارید مراسم 13 آبان را پیش روی خواهیم داشت که دریک جایگاه خاص و مهمی در جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

این مقام مسئول عنوان داشتند: 13 آبان روزیست که دانش آموزان به علت صدای حق علیه باطل توسط رژیم پهلوی به خاک خون کشیده شدند و عده ای از این بزرگوران نیز تعبید یا زندانی شدند.

بخشدار آب پخش نیزضمن خیر مقدم به اعضاء شورای آموزش و پرورش بیان داشتند: امروز همه شما بزرگواران در این مکان جمع شده اید تا در مورد برگزاری مراسم 13 آبان که به نوعی خود انقلاب دوم جمهوری اسلامی ایران است گفتگو نماییم.

تنگ ارمی اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم، اما امسال باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که همه بدانند روز ملی 13 آبان متعلق به همه ملت ایران است.

وی خاطر نشان کرد: سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش گفت : باتوجه به اینکه تا سالروز 13 آبان چند روزی بیشتر باقی نمانده است از این رو می خواهیم دیگر ارگانها نیز به پای کار بیایند و هرکدام گوشه از این کار حسنه را که نمان گر انقلاب دوم کشورمان ایران اسلامی است را برعهده بگریند.

اکرم پاپری در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان نمود: امروز به علت نبودن دانش آموز در روستایی چم درواهی این اداره منطقه قصد دارد تا این مدرسه را به جهت رفا حال همکاران خود تبدیل به مرکز خدمات رفاهی تبدیل نمایید.

پاپری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت سیزده آبان، مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آنها به ویژه امریکا ریشه دارد و این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: 13 آبان امسال با کمک مسئولین بخش و با حضور دانش آموزان و اولیاء با شکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار