رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز: مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری تبریز بیش از ۶ ماه است که حقوق دریافت نکرده اند

تبریز (پانا) - رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری تبریز بیش از ۶ ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.

کد مطلب: ۹۶۵۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز: مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری تبریز بیش از ۶ ماه است که حقوق دریافت نکرده اند

کریم صادقزاده تبریزی در جلسه شورای شهر تبریز گفت: تبدیل وضعیت نیرو‌های شهرداری موجب حذف واسطه و از بین رفتن بسیاری از راه های فساد زا خواهد بود.

وی نشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده است باید حقوق کارگر را قبل از خشک شدن عرق آن پرداخت کرد ولی متاسفانه در شهرداری تبریز بر عکس این فرمایش عمل می شود.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: براساس پیگیری‌های انجام شده شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان تامین نیروی شرکت‌های همکار را دارد اما به دلیل برخی موانع قانونی نمی‌تواند حقوق هارا پرداخت کند.

صادقزاده همچنین گفت: نکته قابل توجه این است که برخی از دوستان و همکاران شورا که در هر جلسه از تخلفات عدیده شرکت همشهری صحبت می کردند امروز در برابر عدم پرداخت حقوق پرسنل این شرکت سکوت کرده اند و باید این نکته را عرض کنم که مشکلات مشکلات شخصی افراد با این شرکت به کارگران و پرسنل ربطی ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: امیدواریم تمدید قرارداد تا زمان تعیین و تکیلف شرکت همشهری تمدید شود تا کارگران بتوانند حقوق های خود را دریافت کرده و شرمنده خانواده‌ خود نباشند.

وی در ادامه همچنین گفت: هرکاری زمان خود را دارد باید حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا مشکلات اقتصادی زندگی آنها را تحت تاثیر قرار ندهد.

صادقزاده ادامه داد: تقصیر کارگری که اقساط وام دارد یا باید اجاره خانه پرداخت کند چیست، باید اعضای شورا پاسخگو باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریزبیان کرد: بایستی حقوق و مزایای قانونی کارگران، کارکنان رسمی، قرار دادی، پیمانی، شرکتی، روزمزدی و حجمی و همچنین پاکبانان و سبز بانان به موقع و در اول هرماه پرداخت گردد.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه ضمن تاکید بر لزوم‌ حل مشکل ۹۵ نفر مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری تبریز گفت: از شهرداری تبریز می‌خواهیم به وضعیت کارگران سازمان ورزش رسیدگی کنند تا این عزیزان زحمتکش نیز شرمنده خانواده خود نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار