معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح مدرسه دکتر حسینی صایین قلعه زنجان عنوان کرد:

همت بلند مردم و مسئولان زنجان در رفع مشکلات واحدهای آموزشی

زنجان (پانا) - مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دکتر حسینی در شهر صائین قلعه، با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور،حقیقی استاندار زنجان،رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان،جمعی از مسئولین استانی، فرهنگیان، والدین و دانش آموزان شهر صائین قلعه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
همت بلند مردم و مسئولان زنجان در رفع مشکلات واحدهای آموزشی

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دکتر حسینی در صائین قلعه، گفت: حضور در استان زنجان و دیدار با مردمان شریف، متعهد، مومن و علاقه‌مند به علم، عرفان، فقه، فلسفه، تاریخ، شعر و ادبیات این استان خاطره ای خوب و به یادماندنی خواهد بود و این خطه مفاخر بسیاری دارد که نشان از علاقه‌مندی مردم آن به علم و ادب دارد.

وی با اشاره به مفاخر استان زنجان، تاکید کرد: این خطه، سهروردی را دارد که در فلسفه خلاق و صاحب روش و سبک است، همچنین امروز شخصیت بزرگ مرجعیت تشیع آیت الله شبیری زنجانی این عالم و عارف بزرگ عصر ما ،برخاسته از این خطه است که اینها نشان از علاقه مندی مردم استان به علم و فرهیختگی می باشد.

امیری افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر حسینی نیز که بخش قابل توجهی از هزینه آن را استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه زنجان تقبل کرده برای ما موجب سرور و خوشبختی و برای استان موجب فخر و مباهات است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در ادامه اظهار داشت: افتتاح و نوسازی واحدهای آموزشی در چند سال اخیر در استان زنجان نشان از همت بلند خیران و مسئولان این استان در رفع مشکلات واحدهای آموزشی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه مدارس مدرن و امکانات مورد استفاده آنها به‌روز هستند، افزود: مدرسه ای که امروز در صائین قلعه افتتاح شد نیز مجهز به رایانه و امکانات پیشرفته است.

معاون رئیس جمهوری با تقدیر از خیران و عواملی که در احداث این واحد آموزشی نقش داشتند، بیان کرد: با حضور در بین دانش آموزان و اولیای آنها شور و شعفی که بین آنها موج می زند کاملا محسوس است و برای ما که اعتقاد به دنیای دیگر داریم این اقدامات صدقه جاریه است و کسانی در این مدارس رشد و پیشرفت خواهند کرد تا آلام مردم را کم کنند که سازندگان این محل ها نیز در خیر آن سهیم هستند.

فتح الله حقیقی استاندار زنجان در این مراسم، اظهار داشت: همزمان با این طرح چهار پروژه نوسازی مدارس در سطح استان به بهره برداری رسید که در مجموع با پروژه های افتتاح شده در روزهای گذشته بالغ بر ۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار