با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوردر زنجان:

مدرسه دکتر حسینی در شهر صائین قلعه افتتاح شد

زنجان (پانا) - مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دکتر حسینی در شهر صائین قلعه، با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور،حقیقی استاندار زنجان،رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان،جمعی از مسئولین استانی، فرهنگیان، والدین و دانش آموزان شهر صائین قلعه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه دکتر حسینی در شهر صائین قلعه افتتاح شد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دکتر حسینی در صائین قلعه، گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه دکتر حسینی که بخش قابل توجهی از هزینه آن را استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه زنجان تقبل کرده برای ما موجب سرور و خوشبختی و برای استان موجب فخر و مباهات است.

وی تاکید کرد: تعلیم و تربیت و ترویج علم از دغدغه‌های بارز مردم استان زنجان است که از همت بلند آنان برای مشارکت در احداث و نوسازی واحدهای آموزشی در سال های اخیر مشهود است.

امیری در ادامه اظهار داشت: افتتاح و نوسازی واحدهای آموزشی در چند سال اخیر در استان زنجان نشان از همت بلند خیران و مسئولان این استان در رفع مشکلات واحدهای آموزشی دارد.

معاون رئیس جمهوری با تقدیر از خیران و عواملی که در احداث این واحد آموزشی نقش داشتند، بیان کرد: با حضور در بین دانش آموزان و اولیای آنها شور و شعفی که بین آنها موج می زند کاملا محسوس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار