درشش ماهه نخست امسال انجام شد؛

اعزام 1882 مددجوی زنجانی به اردوهای زیارتی ، تربیتی و آموزشی

زنجان (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد، هزار و 882 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردوهای زیارتی ، تربیتی و آموزشی و شوق زیارت به مشهد مقدس، کربلای معلی و عتبات عالیات ، قم و جمکران و سایر اماکن زیارتی وگردشگری اعزام‌شده‌اند.

کد مطلب: ۹۶۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 1882 مددجوی زنجانی به اردوهای زیارتی ، تربیتی و آموزشی

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ، گفت: به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی و اعتقادی مددجویان تحت حمایت برنامه‌های فرهنگی متعددی در قالب اردوهای زیارتی ، تربیتی و آموزشی ، طرح فلاح و آموزش خانواده در طول سال برای جامعه هدف این نهاد اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی موجب نشاط معنوی جامعه هدف این نهاد می شود، افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی برای گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق نیاز سنجی فرهنگی و سطح بندی این نیاز ها ، برنامه ریزی و اجرایی می شود.
صفری در ادامه از اعزام هزار و 882 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: مددجویان بهره مند از خدمات اردویی این نهاد در قالب اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی و شوق زیارت به مشهد مقدس، کربلای معلی و عتبات عالیات ، قم و جمکران و سایر اماکن زیارتی وگردشگری اعزام‌شده‌اند.
وی بابیان اینکه به منظور اجرای برنامه های اردویی و فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست امسال 461 میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و کمک‌های مردمی هزینه شده‌است، افزود: از مجموع هزینه های انجام شده برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اردویی 240 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیران زنجانی تأمین و پرداخت شده است.
صفری با اشاره به اینکه اجرای طرح شوق زیارت و اردوهای زیارتی به‌منظور اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس ، قم و جمکران تا پایان سال ادامه دارد ، اظهار داشت: خیران زنجانی و مؤسسات خیریه فعال در حوزه فرهنگی می‌توانند با مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی و اردویی این نهاد زمینه اعزام مددجویانی که شوق زیارت امام مهربانی ها را دارند، فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار