بیانیه دبیرخانه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی اردبیل به مناسبت یوم الله 13 آبان

اردبیل (پانا) - دبیرخانه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت یوم الله سیزه آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای از آحاد مردم ایران جهت حضور دشمن شکن در این راهپیمایی بزرگ دعوت کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دبیرخانه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی اردبیل به مناسبت یوم الله 13 آبان

متن بیانیه دبیرخانه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان بدین شرح است:

باسمه تعالی

امام خمینی(ره): من با اطمینان می‌گویم که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند.

فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان «روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در هر سال یادآور عداوت و دشمنی شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و جنایت پیشه با ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی است. تبعید رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۴۳ با حمایت آمریکا صورت گرفت، در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان با حمایت دولت مستکبر آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی به گلوله بسته شدند، قهر و کینه انقلابی ملت بزرگ و مقاوم ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ رخ نمود و آتشفشان توفنده خشم این ملت با حرکتی انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را در پی داشت. سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است.

امروز انقلاب اسلامی ایران علیر‌غم همه دشمنی‌ها با اتکا به عنایات خداوند متعال و استعانت از روح مطهر شهدای گلگون کفن و تحت رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر فرزانه «مدظله العالی» قله‌های عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به الگوی سایر ملل آزدیخواه و عدالت‌جو تبدیل شده است، ایران اسلامی هنوز هم مانند گذشته و بیشتر از قبل دشمنی با آمریکا و مخالفت با سیاست‌های استعماری این دولت مستکبر در همه عرصه‌ها را تکلیف قطعی خود می‌داند.

دبیرخانه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و پاسداشت حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی، بر استمرار مقابله هوشمندانه با دشمنی‌های نظام مستکبر آمریکا تاکید می‌کند و ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمان‌ها و اندیشه‌های والای حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) این فرمایش معظم له را سرلوحه خویش قرار می‌دهد که: «نسل جوان بداند دشمن با استقلال، عزت و پیشرفت و حضور او در میدان علم و سیاست مخالف است. البته این را باید یقین داشت که اقدامات او نتیجه‌ای نخواهد داشت به شرطی که ملت، راه ایستادگی و صبر و تقوا همراه با هوشیاری و تدبیر و انسجام ملی را ادامه دهد» و با تاسی از شهدای دانش آموز، با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تمامی آحاد همیشه در صحنه و حزب الله را به شرکت گسترده در این همایش ملی دعوت می‌نماید و همیشه و در همه جا شعار «هیهات من الذله» سرور آزادگان جهان حضرت اباعبد الله الحسین(ع) را سر داده و اعلام می‌دارد: به تبعیت از مقام عظمای ولایت همچنان در مسیر مبارزه با شیطان بزرگ گام برخواهیم داشت و بر این باوریم که انقلاب ما مقدمه‌ی انقلاب جهانی یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر «اروحنا له الفدا» است و واضح است که چـراغِ راه مبارزه با استکبار؛ شناخت از شرایط فعلی کشور و انجام وظایف در لحظه‌های مورد نیاز و اتحاد ملت ایران با پیروی از آرمان‌های امام و رهنمود های مقام معظم رهبری است که تا روز رستاخیز پر نور باقی خواهد ماند. چراغِ راهی که خاموش شدنی نیست و تا روزی که استکبار و مستکبر است نورانیت و حرارت خود را برای به آتش کشیدن دامان این شیاطین روشن نگه خواهد داشت.

وعده دیدار: روز دوشنبه 13/8/98 ساعت 10 صبح ـ راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار