دانش آموزان حائز رتبه جهانی و کشوری آذربایجان شرقی در شورای اسلامی کلانشهر تبریز تقدیر شدند

تبریز ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه شورای شهر اسلامی تبریز با محوریت تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه کشوری و جهانی استان به مناست روز ۱۳ آبان در عمارت شهرداری تبریز گفت: تشویق دانش آموزان در حوزه های مختلف با مهیا کردن امکانات عمومی فرهنگی و ورزشی راه را به روی آسیب های اجتماعی می بندد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان حائز رتبه جهانی و کشوری آذربایجان شرقی در شورای اسلامی کلانشهر تبریز تقدیر شدند

جعفر پاشایی در جلسه ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: « آموزش و پرورش استان آمادگی کامل برای همکاری در حوزه مختلف با تمام دستگاه ها در راستای پیشرفت و ترقی کشور را دارد وعلی رغم محدویت ها به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست بلکه تمام دستگاه ها بایستی برای رسیدن به قله های پیروزی کمک و یاور ما باشند».

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی یادآور شد: « یکی از اقدامات برجسته شورای شهر اسلامی و شهرداری کلان شهر تبریز مهیا کردن فضای عمومی برای ورزش دانش آموزان و شهروندان در سطح شهر می باشد».

وی ادامه داد: « بدست آوردن مقام اول فوتسال دانش آموزی استان در مسابقات آسیایی کشور تایلند التیامی شد برای اینکه بتوانیم بستر ورزش را برای دانش آموزان در سطح جامعه فراهم کنیم».

پاشایی تصریح کرد: « تشویق دانش آموزان در حوزه های مختلف می تواند جرقه ای برای رسیدن به پیروزی و افتخار آفرینی در جهان توسط دانش آموزان استان باشد».

به تاکید پاشایی با اجرای طرح ها و برنامه ها با همکاری سایردستگاه ها می شود دانش آموزان را از ورود به آسیب های اجتماعی باز داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار