بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت 13 آبان

زنجان (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت 13 آبان( روز دانش‌آموز) بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت 13 آبان

متن بیانیه سازمان دانش‌آموزی استان بدین شرح است

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ

امروز ایران اسلامی عزتمندانه ترین برهه ی تاریخی خویش را تجربه می کند و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار، بیش از پیش در انزاوای تاریخی خویش به سر می برد. بی تردید این سعادت الهی مرهون روحیه­‌ی استکبار ستیزی و از برکات ارزشمند جبهه­‌ی مقاومت است. ما دانش آموزان باور داریم که 13 آبان 1398 سرآغاز افول و فروپاشی آمریکای جنایتکار است.

ما جوانان و نوجوانان ایران سربلند با هدایت های داهیانه­ی مقام عظمی ولایت حضرت امام خامنه­‌ای به عنوان نیروهای ارزشی و انقلابی، گام دوم انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می نماییم که جهان اسلام آبستن حوادث بیشماری است و ناجوانمردانه ترین تحریم­های دشمنان به اصطلاح بشر دوست، زندگی را بر ملت ایران سخت نموده است. اما عنصر اراده­ی ملی و باور (ما میتوانیم) ما را بیشتر از گذشته به توانایی داخلی تکیه داده و بر قدرت و عزت ما می افزاید. برماست تا با بصیرت وآگاهی، پیروی از ولایت و حمایت از دولت مردان مدبر هوشیارتر از همیشه شرایط کنونی جهان پیرامون و کشور را درک نماییم.

تشکل های دانش آموزی استان زنجان، در هفته­ی بسیج دانش آموزی با تأسی از 36 هزار شهید دانش آموز کشور، خداوند متعال را شاکر است و با حضور حداکثری شور انگیز و با نشاط خویش در کنار سایر اقشار ملت انقلابی در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان همچون سالهای گذشته جلوه­ای عظیم از همبستگی ملی را با شعار استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی در تمام عرصه های انقلاب اسلامی به نمایش می گذارد.


والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

دبیرخانه‌­ی تشکل های دانش آموزی استان زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار