بیانیه پیشتازان سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت ۱۳ آبان:

سیزدهم آبان ماه ، نماد پیشتازی نسلی جوان در مبارزه با استکبارجهانی است

یاسوج (پانا)- پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای، ضمن دعوت از آحاد مردم ایران جهت حضور در راهپیمایی بزرگ13 آبان اعلام کرد:سیزدهم آبان ماه ، نماد پیشتازی نسلی جوان در مبارزه با استکبارجهانی است.

کد مطلب: ۹۶۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهم آبان ماه ،  نماد پیشتازی نسلی جوان در مبارزه با استکبارجهانی  است

به گزارش خبرگزاری پانا متن این پیام به شرح ذیل است:

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند.

سوره ی فتح آیه۲۹

«13 آبان نماد نفی سلطه وتاکید بر استقلال ملت ایران است .»

سیزدهم آبان ماه روزی که برپیشانی آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است، نماد پیشتازی نسلی جوان در مبارزه با استکبارجهانی و جنایتکاران است، در سال ۵۷ مصادف با چنین روز خجسته ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی(ره) توانستند با همفکری ، همدلی وهمکاری لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و افتخاری بزرگی را برای تاریخ ایران اسلامی به ارمغان آورند.

آنچه در این برهه از زمان کنونی و در آستانه یوم الله 13 آبان بیش از هر چیزی اهمیت دارد و باید مورد توجه قرارگیرد این است که مبارزه ملت ایران با استکبارجهانی به ویژه آمریکا هنوز پایان نیافته و مردم شریف ایران می دانند که آمریکا همان آمریکا و استکبار همان استکبار است و نه تنها ذره ای از خباثت، کینه و دشمنی آنها با ملت مسلمان ایران کم نشده، بلکه به واسطه ضربات سنگین، توطئه ها و صف آرایی ایشان در برابر ملت ایران بیشتر و جدی تر ازهر روز دیگری شده و به حربه هایی نظیر تحریم، تهدید و...متوسل شده اند اما به فضل الهی ملت مقاوم ایران راسخ تر از گذشته در این جنگ تمام عیار از پا نخواهند نشست.

از این رو ما دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی، اعضای مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا با حضور شورآفرین، منسجم و تشکیلاتی در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال هم مثل همیشه حضوری پر شور خواهیم داشت. فریاد استکبار ستیزی ما به دشمن ثابت خواهد کرد که خون غیرت در رگ های ما جاری است. استکبار ستیزی، فقط در شعار نیست، بلکه مشی ما است.

وعده دیدار ما یوم‌ا... 13 آبان

پیشتازان سازمان دانش‌آموزی

استان کهگیلویه و بویراحمد

آبان‌ماه 1398

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار