یوم الله 13 آبانماه نماد انقلابی ، به پیشتازی نسلی نو و راهبری پیری مدبر است

اراک (پانا)- پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی با صدور بیانیه ای، ضمن دعوت از آحاد مردم ایران جهت حضور در راهپیمایی بزرگ13 آبان اعلام کرد: یوم الله 13 آبانماه نماد انقلابی ، به پیشتازی نسلی نو و راهبری پیری مدبر است.

کد مطلب: ۹۶۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
یوم الله 13 آبانماه نماد انقلابی ، به پیشتازی نسلی نو و راهبری پیری مدبر است

متن این بیانیه به این شرح می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

به گواهی تاریخ هر زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) در میادین مختلف به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون عهدنامه های ننگین ترکمنچای ، قره چای ، تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و کودتای ننگین 28 مرداد در عرصه سیاسی و نظامی تکرار نشد. این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محور یت آمریکای جنایتکار و دست نشانده های شیر دهش ، ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است در موقعیت کنونی نیز به فرموده مقام عظمای ولایت که زمان بزن درو تمام شده است ، ایران اسلامی تابنده‌تر از پیش در عرصه های مختلف سیاسی ، نظامی ، علمی و.. این مهم را به تصویر کشانده و دوست و دشمن را انگشت به دهان نموده است .

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است . سیزدهم آبانماه نماد انقلابی ، به پیشتازی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته ‌ های رفیع خاکش اذان شهادت سر دادند.

اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه ، خوی شیطانی خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام ، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش وجود ندارد . خوی استکباری آمریکا برای ایجاد بحران در کشورهای مستقل و به ‌ ویژه منطقه و بهانه جویی ‌ ه ای اخیر دولت محافظه ‌ کارش نشانگر این روند رو به رشد قدرت ایران بزرگ است .

در چنین شرایطی تبیین این واقعیت که آمریکا با استقلال، پیشرفت و عزت ایران که دستاورد خون هزاران شهید است مشکل دارد تکلیفی را بر دوش ما می ‌ نهد تا این فریاد را به گوش جهانیان برسانیم.

از این رو ما دانش ‌ آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش ‌ آموزی، اعضای مجلس دانش ‌ آموزی و خبرگزاری پانا با حضور شورآفرین، منسجم و تشکیلاتی در مدارس و راهپیمایی ‌ های یوم ‌ الله سیزدهم آبان با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» منش استکبارستیزی خود را بار دیگر فریاد خواهیم زد.

وعده دیدار ما یوم ‌ ا... 13 آبان

پیشتازان سازمان دانش ‌ آموزی

استان مرکزی

آبان ‌ ماه 139 8

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار