موضوع پنجره واحد در هیئت دولت طرح شود

زنجان (پانا) _ استاندار زنجان با اشاره به ضرورت راه اندازی و استفاده از پنجره واحد سرمایه گذاری در استان زنجان و سایر استان ها و لزوم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی برای تسریع در روند جذب سرمایه گذار اظهار داشت، چنانچه این موضوع در هیئت دولت طرح شود تمامی وزارتخانه ها و مدیران اجازه خواهند یافت تا اطلاعات مورد نیاز برای تسهیل و تسریع در روند جذب سرمایه گذاران را در این پنجره واحد به اشتراک بگذارند.

کد مطلب: ۹۶۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
موضوع پنجره واحد در هیئت دولت طرح شود

فتح اله حقیقی در جلسه راهبردی مدیریت و اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در زنجان برگزار شد، با بیان به اینکه امروز عمق کینه دشمن نسبت به جمهوری اسلامی زیاد شده است و ما باید سهم خود را در هزینه مقاومت در برابر استبداد و استکبار بپردازیم، تصریح کرد: وظیفه ما در این شرایط آرام نگه داشتن جامعه است.
وی با اشاره به اینکه آرام سازی جامعه فقط منحصر به مردم نیست و مدیران نیز باید آرامش داشته باشند، افزود: همه افراد جامعه حتی کارکنان دولت نیز باید در فضایی بدون استرس و در آرامش کار کنند زیرا اعتقاد دارم که آرام نبودن جامعه دو آفت دارد، هم ذهن مردم به هم می‌ریزد و هم تحلیل نادرستی به دشمن می‌دهد.
مقام عالی استان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برای ایستادگی در برابر دشمنان به مردمی نیاز دارد که با قوت و قدرت بتوانند به مقابله بپردازند لذا باید مقوم‌های وحدت در جامعه تقویت شود.
استاندار زنجان ضمن تقدیر از همکاری های تنگاتنگ و دقیق اعضای شورای تامین در استان و شهرستان ها به برخی آمار توسعه ای در استان اشاره کرد و گفت: همراهی شورای تامین موجب شد از قاچاق گندم در استان جلوگیری کنیم، همچنین تجمعات غیرمجاز در استان ۷۰ درصد کاهش یافته است و جزو پنج استان برتر کشور در شاخص های امنیتی هستیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری نیز ما فعالیت خوبی داریم، تصریح کرد: صدور پروانه بهره‌برداری در استان نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است و نرخ مشارکت در تابستان نیز افزایش دارد و امسال هفت واحد بالای ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار را در زنجان افتتاح خواهیم کرد.
مدیرعالی اجرایی استان با اشاره به رشد چشمگیر جایگاه استان در بسیاری از شاخص ها در کشور اظهار داشت: علیرغم اینکه ۴۰ سال است دشمنان با کشور دشمنی دارند، اقدامات خوبی در استان صورت گرفته که از جمله آن اجرای طرح کاداستر جهت مشخص نمودن محدوده اراضی کشاورزی و رفع مناقشات و اختلافات روستائیان درخصوص حدود اراضی است.
استاندار زنجان با اشاره به موارد مطرح شده پیرامون کشاورزان استان درخصوص کاشت محصول گوجه فرنگی نیز یادآور شد: در طی اسفندماه به کشاورزان اعلام شده بود که محصول گوجه فرنگی جزو محصولات حمایتی دولت نیست و در زمینه تغییر الگوی کشت هشدارهای لازم داده شده بود.
نماینده عالی دولت در استان همچنین در ارتباط با ضرورت تفویض اختیار به استان‌ها نیز گفت: با وجود افزایش تفویض اختیار به استان ها باید زمینه افزایش اختیار بانکهای استان نیز از سوی بانک مرکزی فراهم شود چرا که واحدهای تولیدی برای حفظ شرایط خود نیازمند دریافت تسهیلات هستند که باید حداقل ۱۰ میلیارد تومان باشد.
وی با اشاره به دپوی ۳۰ هزار تن شمش سرب و روی در زنجان نیز اظهار کرد: مجوز پسماند ۴۰ میلیارد تومان به ما داده شده است که برای فعالیت بهتر در این حوزه درخواست داریم این مبلغ تا ۵ برابر افزایش یابد.
استاندار زنجان در این دیدار با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: سخنران این مراسم در زنجان، وزیر اطلاعات خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار