در گفت‌وگو با پانا

محمود افشاردوست: والیبال ایران با رفتن کولاکوویچ ضربه خواهد خورد

بی‌برنامگی‌ها به والیبال ایران ضربه می‌زند/ علت تأخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال مشخص نیست

تهران (پانا) – مربی سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است جدا شدن ایگور کولاکوویچ از تیم ملی در وضعیت فعلی، به والیبال ایران ضربه خواهد زد.

کد مطلب: ۹۶۵۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
محمود افشاردوست: والیبال ایران با رفتن کولاکوویچ ضربه خواهد خورد

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره شایعه احتمال جدایی ایگور کولاکوویچ از تیم ملی والیبال ایران گفت: « به نظرم در این مقطع زمانی تغییر در رأس کادر فنی اصلاً به صلاح نیست، ضمن اینکه ما از مفاد قرارداد ایگور اطلاع نداریم و چه بسا فدراسیون والیبال مجبور شود هزینه بالایی برای جدایی این سرمربی بپردازد، بنابراین در حالی که تیم ملی نزدیک به دو ماه دیگر باید در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 شرکت کند این کار اصلاً درست نیست و والیبال ضربه می‌خورد. »

افشاردوست علت کسب نتایج ضعیف در جام جهانی والیبال 2019 را عدم نظارت بر کار کولاکوویچ عنوان کرد و گفت: « به نظرم در حوزه نظارت فدراسیون کمی ضعیف عمل کرد و می‌توانست با نظارت بیشتر بر عملکرد کولاکوویچ، باعث شود تا تیم ملی نتایج بهتری بگیرد. با این حال الآن زمان تغییر نیست. امیدوارم هر چه سریع‌تر انتخابات برگزار شود تا والیبال سر و سامان بگیرد. »

دبیر سابق فدراسیون والیبال در خصوص تأخیر در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال گفت: « کاملاً مشخص است که هر چقدر بلاتکلیفی در حوزه اجرایی فدراسیون ادامه‌دار باشد، نمی‌توان پیش‌بینی شرایط ایده آل را داشته باشیم. والیبال در سال المپیک است و از همه نظر باید شرایط ایده‌آل را داشته باشد. این بی‌برنامگی‌ها به والیبالی که در جهان شناخته شده است لطمه وارد می‌کند. هر چقدر هم که سرپرست در یک فدراسیون اختیاردار باشد اما نمی‌تواند مانند یک مدیر تصمیم بگیرد بنابراین این روند هر چقدر به تأخیر بیافتد به ضرر والیبال خواهد بود. »

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: « تمامی اهالی والیبال نگران شرایط موجود در والیبال ایران هستند به خصوص اینکه در سال منتهی به المپیک هستیم و کسب سهمیه برای ملی‌پوشان مهم است اما مشخص نیست چرا این‌قدر در برگزاری انتخابات تأخیر افتاد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار