معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت:

دانش آموزان باید حوادثی که در ۱۳آبان اتفاق افتاده را سرلوحه خود قرار دهند

کاشمر (پانا)-معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در رابطه با روز ۱۳آبان گفت: دانش آموزان باید حوادثی که در ۱۳آبان اتفاق افتاده را سرلوحه خود قرار دهند.

کد مطلب: ۹۶۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید حوادثی که در ۱۳آبان اتفاق افتاده را سرلوحه خود قرار دهند

رمضانی معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار پانا در رابطه با هدف شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: هدف این راهپیمایی نماد وحدت و همبستگی بین اقشار جامعه است و همچنین تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین نسل جوان و نوجوانان کشور خواهد بود.

رمضانی نیز گفت: در این مراسم از دانش آموزان مقاطع دبیرستان دوره اول و دوم شرکت خواهند کرد وتعداد آنها بین ۸هزار تا۱۰هزار خواهد بود.

رمضانی نیز ادامه داد : مسیر راهپیمایی از خیابان شهید بهبودی آغاز خواهد کرد و در امامزاده سید حمزه خاتمه پیدا می کند.

وی گفت: دانش آموزان در بین مسیر شعار های مخصوصی که توسط دفتر تبلیغات تحت عنوان ۱۳ آبان برنامه ریزی کرده اند، فریاد خواهند زد.

رمضانی افزود: بعد از اینکه دانش آموزان در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه مستقر بشوند مراسم با تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز خواهد شد و در ادامه سخنرانی علی طاهریان مدیریت آموزش و پرورش کاشمر ،و قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش را خواهیم داشت و در آخر بیانیه ی پایانی را توسط یکی از دانش تلاوت می شود.

وی خطاب به خبرنگاران پانا گفت: خبرنگاران پانا می توانند در مسیر راهپیمایی ۴ عدد عکس هنری را از سوژه های مختلف بگیرند و برای رابط خبرگزاری پانا در کاشمر ارسال کنند و به ۳ نفر از ممتازین جوایز اهدا می شود.

رمضانی خطاب به دانش آموزان گفت:دانش آموزان با درک شرایط کنونی و همچنین برای ارج نهادن به ایثار گری به شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و دانش آموزانی که این لانه جاسوسی را کشف کرد اند در این مراسم حضور به عمل آورند.

رمضانی در پایان گفت: باتوجه به این که ۱۳آبان روز دانش آموز نامیده شده است ، دانش آموزان باید تاریخ انقلاب اسلامی و حوادثی که در روز ۱۳آبان رخ داده است را مطالعه کنند و آنها را سرلوحه خود قرار دهند و باعث پیشرفت جمهوری اسلامی ایران بشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار