سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش فارس در مشهد مرغاب خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و تربیتی ویژه اولیای دانش آموزان پایه اول در سراسر فارس

شیراز(پانا)_ سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش فارس از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و تربیتی ویژه اولیای دانش آموزان پایه اول سراسر فارس، با همکاری اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش‌وپرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و تربیتی ویژه اولیای دانش آموزان پایه اول در سراسر فارس

محمد فیاض پور در جمع مدیران و کارشناسان اداره آموزش‌وپرورش مشهد مرغاب بیان داشت: ما در قبال دین‌داری، عدالت‌خواهی و وطن‌پرستی مردم مسئول هستیم و باید نسلی را تربیت کنیم که وطن‌پرست باشند و هویت ملی خودشان را به‌خوبی بشناسند .

فیاض پور با اشاره به نقش خانواده، هم سن و سالان و مدرسه به‌عنوان عوامل تأثیرگذار تربیت در اجتماع، گفت: دانشمندان و محققان علوم تربیتی معتقدند هم سن و سالان بیشترین نقش را در تربیت فرزندان ایفاء می‌کنند که برای این امر ، نسل آینده‌ساز مملکت را باید طوری تربیت کنیم که بیشترین بهره‌وری را داشته باشند.

او افزود: در همین راستا معاونت آموزش ابتدایی و اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش‌وپرورش استان تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و تربیتی ویژه اولیای دانش آموزان پایه اول سراسر استان، منعقد نموده‌اند .

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش فارس رویکرد اصلی سند تحول بنیادین را تربیت عمومی و توجه به مهارت محوری عنوان کرد و افزود: این اصل باید در آموزش ابتدایی اتفاق بیفتد.

فیاض پور ادامه داد: مهارت نوشتاری یکی از سیاست‌ها و تأکیدات این معاونت است و بر همین اساس نیز اجرای طرح گلستان خوانی با تأکید بر مهارت نوشتاری و زیبانویسی دنبال می‌شود.

او ادامه داد: باید آموزش‌وپرورش را به سمت‌وسوی آینده‌نگری، شادابی،نشاط و مدیریت مشارکتی سوق دهیم که البته این سیاست فقط بامطالعه ، تحقیق ، شناسایی نقاط ضعف و قوت و نظارت بالینی امکان‌پذیر خواهد بود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش فارس در سفر به مشهد مرغاب، از کارگاه‌ها و فضاهای آموزشی این منطقه نیز بازدید و از نزدیک با مشکلات مشهد مرغاب آشنا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار