بیانیه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله 13 آبان 1398

تهران (پانا) - سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله 13 آبان 1398 بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم الله 13 آبان 1398

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، بیانیه این سازمان به مناسبت یوم الله 13 آبان 1398 به شرح زیر است:

«ایران اسلامی امروز در پرتو هدایت‌های معمار کبیر انقلاب امام رحمه الله علیه و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهیدان والا‌مقام، عزتمندانه‌ترین برهه تاریخی‌خویش را تجربه می‌کند ‌و ‌استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار اکنون بیش از پیش در انزوای تاریخی خویش به سر می برد. بی تردید این سعادت الهی مرهون روحیه استکبار ستیزی و از برکات ارزشمند جبهه مقاومت است. ‌باور داریم که 13 آبان 1398 سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست .

ما جوانان و نوجوانان ایران سربلند به عنوان نیروهای ارزشی و انقلابی، گام دوم انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می نماییم که جهان اسلام آبستن حوادث بیشماری است و ناجوانمردانه ترین تحریم های دشمنان در پوشش دروغین به اصطلاح بشردوست، تلاش می‌کند تا زندگی را بر ملت ایران سخت نماید . اما عنصر اراده ملی و باور «ما می توانیم» ما را بیشتر از گذشته به توانایی داخلی تکیه داده و بر قدرت و عزت ما می‌افزاید. برماست تا با بصیرت و‌آگاهی، هوشیارتر از همیشه شرایط کنونی جهان پیرامون و‌کشور را درک نماییم.

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی‌‌، در‌‌‌هفته بسیج دانش‌آموزی با‌ تأسی از‌۳۶ هزار شهید دانش‌آموز‌ کشور و درراستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای حضور حداکثری، شورانگیز و با نشاط خویش در مراسم راهپیمایی یوم‌ الله ۱۳‌آبان همچون سال‌های گذشته اعلام داشته تا جلوه‌ای عظیم از همبستگی ملی را با شعار استکبارستیزی و مقاومت اسلامی در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار