اعلام آمادگی قهرمانان رشته های ورزشی بازی های بومی محلی استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر گفت : تیم هیئت استان بوشهر به منظور حضوری قد رتمند در مسابقات منطقه ای جام خوشه چین به چهار محال بختیاری اعزام می شود .

کد مطلب: ۹۶۵۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی قهرمانان رشته های ورزشی بازی های بومی محلی استان بوشهر

سعید اسماعیلی گفت : تیم هیئت استان بوشهر به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات منطقه ای جام خوشه چین به چهار محال بختیاری اعزام می شود .

اسماعیلی بیان داشت : جام خوشه چین به منظور ایجاد شور و نشاط، کشف استعداد های روستایی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری جامعه روستایی در موضوع ورزش و تندرستی از طریق فعالیت بدنی در سطح شهرستانهای استان از ابتدای سال تا مرداد ماه و شهریور ماه در سطح استانی برگزار گردید که با استقبال و مشارکت خوب ورزشکاران روستایی همراه بود و درنهایت به قهرمانان و مقام آوران هر رشته لوح سپاس و جوایز نقدی اهدا شد .
اسماعیلی افزود : اکنون طبق برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان مقرر گردید مسابقات منطقه ای این رشته ها در پنج نقطه کشور برگزار گردد که استان بوشهر در تاریخ 28 آبان لغایت 1 آذر مهمان استان چهار محال بختیاری خواهد بود.
اسماعیلی تصریح نمود : استان بوشهر 58 نفر را به این دوره از مسابقات اعزام مینماید که در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های (فوتسال،والیبال، طناب کشی، دوومیدانی، چوب کشی، هفت سنگ مهارتی ) با حریفان خود رقابت خواهند کرد که در نهایت مقام اوران هر رشته به مرحله ی نهایی و قهرمانی کشور راه پیدا خواهد کرد.

او خاطر نشان کرد : امیدواریم با توجه به برنامه ریزی و تمرینات آمادگی افراد شرکت کننده حائز بالاترین امتیاز و حضور بیشترین افراد از استان بوشهر در مسابقات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار