شعبانی: راهیان نور یک جریان سازی فرهنگی است

تهران (پانا) – محمد شعبانی، معاون فرهنگی و پرورشی استان مازندران برگزاری مراسم راهیان نور را یک جریان سازی فرهنگی تعریف کرده و فرصتی برای آموزش و آشنایی نسل جدید دانش آ‌موزان با ارزش های انقلاب اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شعبانی: راهیان نور یک جریان سازی فرهنگی است

شعبانی، معاون فرهنگی و پرورشی استان مازندران با اشاره به حضور دانش آموزان این استان در مراسم افتتاحیه راهیان نور گفت: یکی از برنامه هایی که آموزش و پرورش در موضوع راهیان نور مدنظر دارد این است که جریان سازی فرهنگی ایجاد کند که البته کار بسیارسختی است. با توجه به اینکه گروه های مرجع در انقلاب اسلامی ما در حال از دست رفتن هستند، باید نسل جدید ما آموزش ببینند و دانش‌آموزان از طریق برگزاری و شرکت در این مراسم ها با ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت آشنا می شوند.
وی افزود: در واقع ما نیاز داریم همچون گذشته آدم های بزرگی داشته باشیم. ما در مازندران هزار تا ۱۷۰۰ دانش آموز شهید داریم که این یک الگو برای نسل جدید است که باید به آنها منتقل شود. درست است که امامان ما که شهید شده اند به عنوان الگو دانش آموزان هستند و البته که دانش آ‌موزان با آنها آشنایی دارند اما در ادامه حضور و معرفی دانش آموزان شهید بسیار اثرگذار است و دانش آموزان را جذب می کند. علاوه بر این دانش آموزان ما در سطح استان به صورت داوطلبانه حضور دارند و سعی کردیم به بهترین شکل مقدمات حضور این دانش آموزان فراهم شود. با توجه به اینکه از استان مازندران دانش آموزان ۱۸ ساعت در راه هستند اما از راهیان نور استقبال خوبی شده است. دانش آموزان داوطلبانه در این مراسم حضور دارند.
شعبانی گفت: هدف این است که حضوردانش آموزان در این مراسم بهترین کیفیت را داشته باشد و دانش آموزان با حضور در این مراسم دست خالی برنگردند. دانش آموزان ما از دیشب در حرم مستقر شده اند و امروز بعد از نماز به سمت جنوب و شلمچه حرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار