برنامه‌های ورزشی رادیو در پاییز امسال

تهران (پانا) - برنامه‌های منتخب حوزه ورزشی فصل پاییز معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های  ورزشی  رادیو در پاییز امسال

برنامه‌های «گلخونه»،« همیشه با ورزش »،«صبح و ورزش»،«باشگاه» از رادیو ورزش و «نفس دوم » از رادیو سلامت به عنوان برنامه‌های منتخب ورزشی معاونت صدا در پاییز سالجاری معرفی شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، برنامه« گلخونه » با محوریت « ورزش در خانواده ی ایرانی ـ اسلامی » که در قالب نمایش های کوتاه با حضور کودک ( گلبند و گلچه ) ، خانواده ی جوان ( گلی خانم و آقا نشاط) و سالمند ( گل آقا و گل بانو) سعی بر آن دارد تا به اثرگذاری ورزش خانوادگی و بانوان ورزشکار در خانه به شیوه ای جذاب بپردازد.

گلِ خونه ، داستانک ، گزارش میدانی ، گفتگو با ورزشکاران و کارشناسان حرکات اصلاحی ، تغذیه و روانشناسی ، با مأموریت" برگرداندن ورزش اصولی به سبد مصرفی خانوار" در طول برنامه به سمع شنوندگان می رسد.

این برنامه در ساختار« ترکیبی-نمایشی»شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح به طور زنده با موضوع ورزشی ـ آموزشی ـ انگیزشی به تهیه کنندگی یوسف فرجی، گویندگی شهریار شهریاری والهام حسینی پخش می شود.

مهم ترین و چالش برانگیز ترین موضوعاتی که می تواند در آینده دور یا نزدیک هزینه های مادی و معنوی را برای ورزش ، دولت و حتی نظام اسلامی تحمیل کند ، تجزیه و تحلیل می شود. برنامه «همیشه با ورزش» با تکیه بر نظر کارشناسان زبده و نیز دیگر صاحبان رای (موافق و مخالف) با تخصص های مرتبط ، بطور هفتگی ، ضمن رصد اهم اخبار و مطالب، موضوع هفته را انتخاب و به مشورت می گذارد. نقد و بررسی عملکرد نهاد ورزش در تمام ابعاد ساختاری و تشکیلاتی ، ارزیابی عملکرد افراد حقیقی و حقوقی ورزش ، صیانت از ساحت ارزش های انسانی و اسلامی ورزش در کنار شناسایی و تحلیل مخاطرات موجود در مسیر حرکت این نهاد را می توان هدف برنامه بشمار آورد.

این برنامه در ساختار «کلامی- پیامی » شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:30 به طور زنده به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری، گویندگی علی اکبر ارمنده و کارشناسی خسرو والی زاده، مازیارمهرانی و دکتر خانم هادوی پخش می شود.

برنامه صبحگاهی « صبح و ورزش »که ضمن ارائه آخرین اخبار و پیگیری آن، به تشویق و ترغیب مردم به ورزش همگانی می پردازد .این برنامه با بخش های متنوعی چون : تازه های خبر ، رویدادهای مهم روز ، گزارش از ورزش همگانی پارک ها و بوستان ها ، ارتباط با کارشناسان ، مسئولین و گزارشگران خبری ، آیتم های متنی ،موضوعی و مناسبتی ، طنز ، تیتر و عناوین روزنامه ها ، طراحی شده است .

این برنامه در ساختار «ترکیبی-نمایشی» با موضوع اطلاع رسانی- ورزشی، شنبه تا پنج شنبه ساعت 6 صبح به

تهیه کنندگی یوسف فرجی،گویندگی الهام حسینی وسبحان اکرامی و کارشناسی خسرو والی زاده پخش می شود.

با توجه به نقش و اهمیت باشگاه و باشگاه داری در صنعت ورزش در برنامه» باشگاه »به چگونگی ماهیت و زیر ساخت باشگاه داری با مشارکت کارشناسان پرداخت می گردد.

سر مقاله در مورد موضوع برنامه بر اساس پژوهش های دانشگاهی،مروری بر باشگاه های قدیمی ایران در دهه های گذشته و گفتگو با پیشکسوتان ، معرفی باشگاه های خارجی که دارای قدمت بالا حدوداً 70 سال به بالا دارند از بخش‌های این برنامه می باشد.

«باشگاه» در ساختار «کلامی- پیامی- آوایی »پنج شنبه ها ساعت 18:30 به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری

و کارشناسی سعید زاهدیان اصل پخش می شود.

«نفس دوم» با هدف تغییر سبک زندگی مردم و جلوگیری از کم تحرکی و درمان و پیشگیری از طریق ورزش و طرح باورهای غلط و اصلاح آن در حوزه ورزش است.

بازی های محلی، پس انداز، بعضی ها، لطفا چند لحظه، پرسش و پاسخ و گزارش از بخش ‌های این برنامه است.

این برنامه در ساختار «کلامی، پیامی، روایی » پنج شنبه ها ساعت 9:10 با موضوع سبک زندگی به تهیه کنندگی محسن کریمی و ویندگی مژگان اسدی پخش می شود.

نگاهی متفاوت به رویدادهای سیاسی روز در برنامه های جدید رادیو در فصل پاییز

برنامه‌های منتخب حوزه سیاسی فصل پاییز معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

برنامه‌های «آغاز یک پایان »،« گام دوم »از رادیو گفت و گو و «انقلاب تا آزادی» از رادیوتهران به عنوان برنامه‌های منتخب سیاسی معاونت صدا در پاییز سالجاری معرفی شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا،برنامه« آغاز یک پایان»با ساختار گفت و گو محور و با دعوت از کارشناسان سعی دارد به شیوه تببیینی و اقناعی، افول آمریکا را در عصر حاضر به تصویر بکشد.تحلیل رویدادهای حال حاضر در جهان ، تغییر هندسه قدرت در دنیا، تحولات فرهنگی و اقتصادی در آمریکا از مباحثی است که در این برنامه به آنها پرداخته می شود.

این برنامه در ساختار « کلامی- پیامی »پنج شنبه ها ساعت 18:30 به تهیه کنندگی مهسا رویتوند غیاثوند و مجری کارشناس روح الامین سعیدی پخش می شود.

برنامه« گام دوم »به «تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی» با همکاری پژوهشکده تحقیقات راهبردی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و سازمان بسیج اساتیدمی پردازد.

این برنامه در ساختار « کلامی- پیامی» پنج شنبه ها ساعت 12 با موضوع تحلیل و تفسیر به تهیه کنندگی نادر بنی صفار و مجری کارشناسی احسان شادمان پخش می شود.

برنامه گفت و گومحور "از انقلاب تا آزادی" با شخصیت ها و چهره های شناخته شده و تاثیرگذار در جریانات سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به گفتگو می نشیند.

در این مدل اجرا، کارشناس مجری، جای مردم قرار می‎گیرد تا در جهت تبیین مسائل ، از نگاه آنان پرسشگری کند.

این برنامه با ریتم و ضرب آهنگی تند، از سه بخش بیان ابعاد شخصی و شخصیتی، شغلی و اجتماعی مهمان برنامه و انعکاس روش های کاری، ابتکار عمل ها، و اقدامات وی در شرایط بحران همچنین اظهارنظر مهمان درباره وقایع مرتبط که لزوما در زمان مدیریتی یا کاری وی رخ نداده تشکیل شده است.

این برنامه در ساختار « کلامی- پیامی »، شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:05 به تهیه کنندگی وگویندگی عبدالله عبدی پخش می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار