برگزاری تجمع ۱۳ آبان در ۷۶ نقطه فارس

شیراز (پانا) - شیراز(پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مجموعا بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی،هنری و اجتماعی در قالب ۳۰ عنوان مختلف به مناسبت ۱۳ آبان امسال در سراسر این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۵۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تجمع ۱۳ آبان در ۷۶ نقطه فارس

به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد رضایی شنبه در نشست خبری با اشاره به همزمانی مراسم مذهبی و برگزاری آیین جشن در ماه ربیع الاول افزود: در اعیاد،تولد ائمه و ۱۳ آبان امسال باید ظاهر شهرهای استان فارس بر مبنای جشن و شادی چیدمان شود.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان انقلابی در صحن دانشگاه توسط عوامل رژیم شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند که این روز به نام روز دانش آموز نامگذاری شد.

وی اضافه کرد: ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز پیام قطعی انقلاب به آمریکایی‌ها داده شد و در این روز سفارت آمریکا توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد که از آن روز تاکنون که ۴۰ سال می گذرد دست این کشور از منافع مردم ایران قطع شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اظهار داشت: دشمنان کشور ما در حال حاضر تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم انجام می دهند اما این ملت با بیداری و بصیرت خود همه توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: ۱۳ آبان امسال در کنار اقدامات فرهنگی که انجام خواهد شد حرکت میدانی در ۷۶ نقطه استان فارس نیز برگزار می شود.

رضایی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال در سراسر استان فارس راس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد،گفت: در روز ملی مباره با استکبار جهانی مردم در کنار دانش آموزان و دانشجویان به میدان خواهند آمد و در این راهپیمایی سراسری شرکت می کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان صنفی نیست

وی تجمع ۱۳ آبان را راهپیمایی صنفی و متعلق به قشری خاص ندانست و افزود: مسئولان مربوطه نیز باید زمینه ایاب و ذهاب مردم و قشرهای مختلف ،سهولت دسترسی به مسیرهای راهپیمایی،موارد ترافیکی و امنیتی مراسم روز ۱۳ آبان ۹۸ را فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال ساعت ۹ صبح آغاز و تا ۱۱ و نیم ادامه دارد،عنوان کرد: در شیراز حرکت میدانی مردم از دو مسیر آغاز می شود که مسیر اول از میدان شهدا شروع می شود و در ادامه از خیابان پیروزی ،چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت الله دستغیب تا جنب مسجد شهدا ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مسیر دوم در شیراز از میدان شاهزاده قاسم آغاز می شود و به سمت خیابان حضرتی ،خیابان ۹ دی، بلوار شهید آیت الله دستغیب و تا ورودی حرم مطهر شاهچراغ(ع) ادامه می یابد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه شعار محوری ۱۳ آبان امسال ،استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی در آغاز افول و فروپاشی آمریکا تعیین شده،گفت: سخنران مراسم ۱۳ آبان امسال در شیراز دکتر حشمت الله قنبری ،استاد دانشگاه ، مورخ و پژوهشگر دانشگاهی خواهد بود.

وی با بیان اینکه به مناسبت ۱۳ آبان امسال همایش های مختلفی در دانشگاه ها و مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد،افزود: همایش با عنوان مرگ بر آمریکا در تمام دانشگاه های استان فارس برگزار خواهد شد و همچنین نمایشگاه مصور دشمن غاصب در تمام دانشگاه های این استان برپا می شود.

وی ادامه داد: همایش هزار نفری مسئولان دانشگاه ها و دانشجویان نیز به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی در شیراز برپا خواهد شد و همچنین مسابقات فرهنگی دلقک قرن با محوریت انزوای آمریکا در شهرهای استان فارس برپا می شود.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: تهیه بروشور ، نواختن زنگ مرگ بر آمریکا در مدارس، برگزاری برنامه های قرآنی، اجرای سرود و .... از جمله برنامه های ۱۳ آبان امسال در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مردم و اقشار مختلف به صورت رایگان توسط اتوبوس های درون شهری از محله ها و مساجد سطح شهر به محل برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان منتقل خواهند شد و در پایان مراسم نیز به محلات بازگردانده می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار