افتتاح سالن ورزشی در جهت کمک به سلامت دانش آموزان است

مشهد (پانا)- خیرمدرسه ساز در مراسم افتتاحیه سالن های ورزشی برای دانش آموزان که باحضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی برگزار شد طی مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: جوانان و نوجوانان ما باید از شکست هایشان درس بگیرند و از رسیدن به پیروزی مغرور نشوند.

کد مطلب: ۹۶۵۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن ورزشی  در جهت کمک به سلامت دانش آموزان است

مهدی مروج تربتی خیر سازنده سالن های ورزشی و استخر برای دانش آموزان طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: وظیفه ما این است که مواهب اجتماعی که از آن ها استفاده کرده ایم را دراختیارسایر افراد جامعه نیز قرار دهیم.

مروج ادامه داد: در این راستا بهترین گروهی که میتوان به آن ها خدمت رسانی کرد دانش آموزان هستند چرا که آینده مملکت ما به دست دانش آموزان است این جوانان و نوجوانان مدیران آینده سرزمین ما هستند.

وی افزود: از این رو هرچقدر ما امروز دانش آموزان سالم تر و شاد تر و شاداب تری پرورش دهیم در آینده اوضاع بهتر و جامعه سالم تری خواهیم داشت.

مهدی مروج گفت: امور آموزشی بچه ها توسط خیرین محترم مدرسه ساز صورت می پذیرند اما متاسفانه مسئله توجه به سلامت جسمی دانش آموزان و ورزش آنها مغفول باقی مانده و توجه کثیری به آن نمی شود.

مروج افزود: از این رو من تصمیم گرفتم علاوه بر باشگاهی که برای جوانان و نوجوانان زیر بیست سال دارم و همواره تمامی این جوانان را تحت حمایت خود قرار می دهم برای نواحی مختلف آموزش و پرورش نیز سالن هایی افتتاح کنم ه دانش آموزان بتوانند در ساعات ورزش خود از آنها استفاده کنند. مخصوصا دانش آموزان دختر که قادر به انجام فعالیت های ورزشی در فضاهای آزاد نیستند.

مروج ادامه داد: امیدوارم تمامی دانش آموزان عزیز بتوانند به بهترین صورت ممکن از این سالن ها نهایت استفاده را ببرند. بچه ها درتیم های ورزشی که حضور پیدا میکنند رقابت های دوستانه ای را تجربه می کنند و از این پیروزی ها و شکست های این رقابت ها درس های بزرگی میگیرند .

وی افزود: این تعاملات اجتماعی بین دانش آموزان در رده سنی یکسان به آموزش برخی از مهارت ها در زندگی های آینده این عزیزان نیز منجر خواهد شد. همین که دانش آموزان یک تیم در مسابقه ای شکست میخوردند در صدد هستند که چاره اندیشی کنند تا با رفع نواقص در مسابقه بعدی پیروز شوند قدرت حل مسئله در دانش آموزان را تقویت میکند.

مهدی مروج گفت: همچنین بچه ها درتیم های مختلف ورزشی با شرکت در مسابقات می آموزند که هیچگاه شکست پایان راه نیست. از دیگر درس های مهم و مهارت آموزی های مهم در مسابقات می توان به این موضوع پرداخت که دانش آموزان از شکست هایخود نه تنها سرخوده نمی شوند بلکه درس گرفته و آن کست را تبدیل به پلی برای رسیدن به پیروزی می نمایند و در مقابل با رسیدن به پیروزی به خود غره نمی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار