اعزام اولین گروه دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: اولین گروه راهیان نور دانش آموزی شامل: 308 دانش آموز و همراه از شهرهای: صومعه سرا، ماسال و تولمات در قالب 7 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور رهسپار شدند.

کد مطلب: ۹۶۵۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام اولین گروه دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور

جمیل عباسی غریب در آیین اعزام اولین گروه دانش آموزی کاروانهای راهیان نور در صومعه سرا اظهار داشت: در دور اول این اعزام ها بیش از 1800 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه از سراسر استان به کرمانشاه رهسپار می شوند. وی با اشاره به تقویم اجرایی اعزام های دور اول دانش آموزی گفت: اولین گروه اعزامی امروز از ماسال و صومعه سرا و آخرین گروه هم تا تاریخ 21 آبان از نواحی یک و دو رشت، خمام لشت نشاء، خشکبیجار و املش به منطقه غرب کشور رهسپار می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور را حرکتی ارزشمند برشمرد و افزود: دانش آموزان در این سفر با فضای نورانی مناطق عملیاتی آشنا می شوند.

عباسی غریب با تأکید به نقش مهم راویان در انتقال ارزش‌های و آرمان‌های شهدا برای دانش آموزان در این سفر، تصریح کرد: جنگ باید به گونه ای برای دانش آموزان روایت شود که تداعی کننده رشادت، جانبازی و ایثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشد.

گفتنی است دانش آموزان در این سفر سه روزه از یادمان شهدای بازی دراز، تنگه مرصاد، پل داداش خان و اردوگاه کرمانشاه به مدت سه روز بازدید می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار