با حضور مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛

آئین تکریم و معارفه معاونین جدید پرورشی و توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایجاد تغییر در یک مجموعه می تواند موجب استفاده بیشتر از توان همه اندیشمندان شود، گفت: در تحقق اهداف نظام تعلیم وتربیت و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نوآوری، مشارکت و همکاری همه واحدها وسازمانها ضروری است.

کد مطلب: ۹۶۵۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین تکریم و معارفه معاونین جدید پرورشی و توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد

حمیدرضا رخشانی در این آئین به ضرورت تحول در آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار کرد: محور توسعه و پیشرفت هر دستگاهی، نیروی انسانی خلاق ،متفکر و اخلاق مدار است.

او ادامه داد: نظام تعلیم وتربیت برای اینکه بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد نیازمند مشارکت و همکاری همگان در ابعاد علمی، پرورشی، فرهنگی و اقتصادی است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان تکریم و خدمت به مردم را وظیفه اصلی آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: برای ماندگاری کار و عمل نیک وخیر برای آیندگان، اخلاق و عمل صالح مهم وضروری است و ما باید خود را خدمتگزار مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

او به اهمیت حوزه پرورشی اشاره کرد و افزود: فعالیتهای تربیتی و فرهنگی با محوریت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی بر مبنای ارزش های برگرفته از قرآن کریم و ترویج ارزش های ایرانی - اسلامی در مدارس اجرا می شود.

شایان ذکر است: در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ارزنده عباسعلی ارجمندی، رضا صباغی به عنوان معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان منصوب گردید .

همچنین در این مراسم از تلاشها و زحمات محمد کیخا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر وحبیب تراقویی به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار