اعزام 148دانش‌آموز زاهدانی به اردوی راهیان نور

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴۸ دانش آموز در قالب ۴ دستگاه اتوبوس، برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس راهی جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۹۶۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 148دانش‌آموز زاهدانی به اردوی راهیان نور

احمد بختیاری اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جدید با رشادت ها و فداکاری رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی است.

او ادامه داد: در دوره کنونی که جوانان به خصوص دانش آموزان مورد هجمه های جدید دشمن قرار گرفته اند، گفتمان دینی با موضوع فرهنگ ایثار و ایمن سازی دانش آموزان از هر طریقی ضروری است لذا اردوهای راهیان نور می تواند در این مسیر فرهنگی تاثیر زیادی داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل به تداوم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از چهارهزار دانش آموز از سراسر استان سیستان و بلوچستان جهت آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

او در پایان عنوان داشت: در اولین اعزام کاروان راهیان نور ۱۴۸ دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوره دوم مدارس نواحی یک و دو هزار در قالب ۴ اتوبوس از محل حسینیه عاشقان ثارالله به مدت ۵ روز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار