مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین نواختن زنگ هفته پدافند غیر عامل تاکید کرد:

لزوم ارتقای آمادگی های دانش آموزان در ارتباط با رویدادهای تهدیدآمیز

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت ارتقای آمادگی های دانش آموزان در ارتباط با رویدادهای تهدیدآمیز، گفت: افزایش بازدارندگی مهمترین کارکرد پدافند غیر عامل در کشور است.

کد مطلب: ۹۶۵۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ارتقای آمادگی های دانش آموزان در ارتباط با رویدادهای تهدیدآمیز

کورش مودت صبح امروز در آیین نواختن زنگ هفته پدافند غیر عامل در هنرستان دخترانه حضرت خدیجه (س) اهواز ظهار کرد: در ایام هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل بالغ بر ۱۸۶ برنامه در سراسر استان برگزار می شود که نواختن زنگ این هفته توسط استاندار یکی از برنامه های این هفته است.

او در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتقای آمادگی های دانش آموزان در برابر رویدادهای تهدیدآمیز، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه هایی مثل مانور زلزله یکی از برنامه های کلیدی مجموعه تعلیم و تربیت استان در خصوص ارتقای آمادگی های دانش آموزان در برابر تهدیدات است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین مهمترین کارکرد پدافند غیر عامل را افزایش بازدارندگی کشور دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی در حوزه فرهنگ سازی در خصوص پدافند غیر عامل را ایفا کند.

مودت اضافه کرد: مهمترین هدف اجرای طرح پدافند غیر عامل در مدارس افزایش آگاهی های دانش آموزان نسبت به راهکارها و الگوهای صحیح رفتاری در مواجه با خطرات و بلایای طبیعی است.

او در پایان سخنان خود یادآور شد: امیدواریم با تکیه بر مبانی سند تحول بنیادین و همچنین برنامه ششم توسعه بتوان برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان را در سه محور فضای آموزشی، تربیت معلم پژوهشگر و خلاق و همچنین محتوای آموزشی مناسب دنبال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار