معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

رتبه ششم گلستان در افزایش درصد عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان

گرگان(پانا) - معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از رتبه ششم گلستان در افزایش درصد عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۵۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رتبه ششم گلستان در افزایش درصد عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان

جلسه کارگروه عضویت جذب و نگهداشت صندوق ذخیره فرهنگیان آموزش و پرورش استان گلستان در دفتر معاون پشتیبانی این اداره کل تشکیل شد.

قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه گفت: حدود ۸۰ درصد از پرسنل استان گلستان در صندوق ذخیره فرهنگیان عضو هستند که از نظر مشارکت و قابل توجهی در بین کلیه استان‌ها است.

وی افزود: در بین شهرستان های استان گلستان بندرگز بیشترین میزان عضویت و گنبدکاووس کمترین میزان عضویت همکاران را داراست و انتظار می رود با ارائه گزارش دقیق از اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به ترغیب همکاران غیر عضو اقدام گردد.

نظری افزود: از نظر درصد افزایش عضویت به کلیه همکاران، استان گلستان رتبه ششم را در کشور دارد که انتظار داریم ، همان‌طور که همکاران ما با اعتمادسازی انجام شده نسبت به افزایش حق عضویت اقدام نموده اند، صندوق ذخیره نیز در فرصت های سرمایه گذاری استان مشارکت نمایند که این خواسته همه فرهنگیان استان است.

نظری با اشاره به اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش استان در حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: انشالله با رایزنی های مناسب زمینه حضور صندوق ذخیره در پروژه های استان فراهم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار