در آستانه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی؛

نیکزاد: 13 آبان فرصت نمایش وحدت در دفاع از جمهوری اسلامی ایران است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد که در راهپیمایی 13 آبان حضور پررنگ داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نیکزاد: 13 آبان فرصت نمایش وحدت در دفاع از جمهوری اسلامی ایران است

عسکری نیکزاد گفت: 13 آبان فرصتی دوباره برای نشان دادن وحدت برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران است. این روز بزرگ نماد استکبارستیزی ملت غیور ایران است و مردم عزیز به ویژه دانش آموزان با سردادن شعارهایی مبنی بر «مبارزه با استکبار جهانی» خشم و انزجار خود را از مستکبران نشان خواهند داد.

او با اشاره به اهمیت 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی و لزم نشان دادن واکنش های لازم در برابر توطئه های آمریکاعلیه ملت بزرگ ایران بیان داشت: در راهپیمایی به یادماندنی این روز، از اقشار مختلف مردم شرکت می کنند. اما حضور فرهنگیان، دانش آموزان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی از قبیل بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، هلال احمر و اتحادیه انجمن های اسلامی شور و هیجان ویژه ای به این همایش معظم می‌دهد.

نیکزاد افزود: نقش بی بدیل فرهنگیان و دانش آموزان در عرصه های گوناگون اجتماعی و سیاسی پررنگ و مهم است، لذا از کلیه دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی می خواهیم مقدمات لازم جهت حضور با صلابت اصحاب تعلیم و تربیت در راهپیمایی را فراهم نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: از همکاران و دانش آموزان عزیز می‌خواهم تا با شرکت گسترده خود در راهپیمایی عظیم 13 آبان، اتحاد و همدلی را در مبارزه با استکبار جهانی نشان دهند و بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسیر اقتدار و سرافرازی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار