دیدار مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با خانواده های معظم شهدا

اردبیل (پانا) - بمناسبت هفته بسیج مدیرکل آموزش و پرورش و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با حضور در منزل شهیدان دیده بان( پدر و فرزند) و نامور( دو برادر) با خانواده های آنان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۶۵۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با خانواده های معظم شهدا

دراین دیداراحمد ناصری،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اظهارکرد :زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت های ایثارگران باعث تداوم راه انقلاب می شود.

او با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی ایران بخاطر دفاعی بود که این شهیدان از مرزهای ایران داشتند گفت: آنها همیشه در قلب ها زنده هستند و یادشان گرامی و پاینده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

ناصری با اشاره به اینکه جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می کند، یادآور شد: امروزه دشمنان درصدد تخریب اعتقادات دینی و مذهبی و کم رنگ کردن فرهنگ خون شهدا دربین جوانان و نوجوانان به ویژه جامعه دانش‌آموزی ما هستند که نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود دست یابند.

شهید بابا نامور در عملیات بیت المقدس 3 - سلیمانیه عراق در سال 66، شهید حسینعلی نامور در شلمچه سال 67 ، غلامحسین دیده بان (پدر) در شلمچه سال 66 و محمد رحیم دیده بان( فرزند) در عملیات بدر،سال 63 به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار