پیام تبریک مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل به مناسبت روز دانش آموز

اردبیل (پانا) - به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت این روز ، از کلیه دانش آموزان و مربیان پیشتازجهت حضور در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۶۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل به مناسبت روز دانش آموز

متن پیام پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل به شرح ذیل است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

سیزدهم آبان ماه برگ زرین و افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبارجهانی بخصوص آمریکای جنایتکاراست ، در سال ۵۷ مصادف با چنین روز خجسته ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی(ره) توانستند با همفکری ، همدلی وهمکاری لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و افتخاری بزرگی را برای تاریخ ایران اسلامی به ارمغان آورند.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی،جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود.

تسخیر لانه جاسوسی از حرکت های نادر و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

در سیزدهم آبان ۵۸ دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید خود انقلابی بزرگ را با تسخیرلانه جاسوسی رقم زدنند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی ،برای رسوا کردن آمریکا وهم پیمانانش بار دیگر با فریاد هایمان با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق خواهیم داشت .

اینجانب ضمن گرامیداشت سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ، از آحاد همکاران فرهنگی ،بلااخص مربیان ودانش آموزان تشکیلاتی پیشتاز برای شرکت گسترده در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان دعوت نموده تا ان شاالله با شرکت همه جانبه در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان با آرمان‌های بلند امام راحل ، شهدای گرانقدردانش آموز و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)تجدید بیعت کنند .

مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل - پرویز اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار