ضربات مرگبار مرد بوکسور بر صورت دختر ماساژور

اولیای دم برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کردند

تهران (پانا) -  مرد بوکسور که دختر ماساژور را با ضربه‌های مشت آهنین به قتل رسانده بود، در حالی به‌زودی محاکمه می‌شود که اولیای دم برای او درخواست قصاص کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۶۵۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به‌گزارش جام‌جم، سعید مرد میانسالی است که در یکی از اداره‌های دولتی تهران کار می‌کرد. او قهرمان بوکس بود و مدال‌هایی را در این ورزش کسب کرده بود. او اوایل شهریور سال گذشته در پی آشنایی با دختر جوانی در فضای مجازی با او درگیر شده و او را با ضربه‌های مرگبار مشت‌های آهنینش به قتل رساند و جسد را پتو پیچ شده در رودخانه خشایار در سیدخندان پایتخت رها کرد.

متهم 40 ساله بعد از دستگیری به این قتل اعتراف کرد و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. بوکسور متهم به قتل با گذشت بیش از یک‌سال از این جنایت برای آخرین جلسه بازپرسی از زندان نزد ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: مقتول 31 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک بود و تنها در تهران زندگی و کار می‌کرد. هشت ماه قبل از جنایت به‌طور اتفاقی عضو یک گروه تلگرامی شدم که در زمینه ماساژ فعالیت داشت. شماره مقتول را در آنجا پیدا کردم و با او حرف زدم. بعد از آن در تماس با هم بودیم که روز حادثه با او قرار گذاشتم و او برای صحبت کردن سوار خودرویم شد. او به من می‌گفت کار می‌کند تا هزینه اقامتش را برای ادامه تحصیل در اروپا تأمین کند.

او افزود: وقتی فهمید می‌خواهم او را مورد آزار و اذیت قرار دهم، با من درگیر شد و دعوایمان بالا گرفت، چون بوکسور هستم 15 ـ 10 مشت محکم به سر و صورت او زدم که بی‌هوش شد، گفتم شاید زنده است، اما او فوت کرد. جسد را در خودرویم گذاشتم. در محله سیدخندان پتوی زرد‌رنگی را که کارگران باربری در خیابان انداخته بودند، برداشتم و جسد را در آن پیچیدم و او را به رودخانه انداختم و گوشی تلفن همراه و زیور آلاتش را برداشتم و به خانه بردم.
متهم به زندان بازگشت و والدین دختر کشته شده برای او درخواست قصاص کردند.
پرونده بوکسور متهم به قتل به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا او در آنجا محاکمه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار