دستگاه لاپاراسکوپی ویژه بیماران سرطانی با همت خیّران در ارومیه تامین شد

ارومیه (پانا) - رییس هیات‌مدیره انجمن خیریّه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان‌غربی گفت: با همت عالی خیّران در استان، داخل و خارج از کشور، دستگاه لاپاراسکوپی ویژه بیماران سرطانی در بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی امید ارومیه‌ تامین شد.

کد مطلب: ۹۶۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه لاپاراسکوپی ویژه بیماران سرطانی با همت خیّران در ارومیه تامین شد

جواد خشابی افزود: با همت این خیران، سه میلیارد ریال اعتبار ویژه برای خرید این دستگاه مهم در راستای کمک به درمان بیماران سرطانی مهیا شد که مراحل خرید این دستگاه در دست اجراست.

وی با اشاره به راه اندازی کمپین ویژه رسانه ای برای خرید این دستگاه بیان کرد: این امر نیز در راستای اجرای طرح های مبارزه با سرطان و تامین نیازهای درمانی و معیشتی بیماران در این انجمن انجام شد که نتیجه آن، ارتقای همکاری خیران در استان بود.

وی اضافه کرد: تنها طی یک سال گذشته ۶۸ هزار بیمار از خدمات درمانی بستری، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، اورژانس و پاراکلینیک بیمارستان امید ارومیه استفاده کرده‌اند.

رییس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی ادامه داد: این انجمن در تلاش است تا با همکاری افراد خیّر علاوه بر کمک به درمان بیماران، به خانواده‌های نیازمندان هم یاری‌ برساند.

سرطان در حال حاضر از عوامل مهم مرگ و میر در دنیا و کشورمان محسوب می شود و سالانه هزاران نفر به علت این بیماری جان خود را در کشور از دست می دهند.

بیماری سرطان علاوه بر درد بسیار زیاد، هزینه های کلانی نیز برای درمان نیاز دارد که بدون کمک خیرین و بیمه ها، امکان تامین آنها برای هیچ کدام از بیماران میسر نیست.

این بیماری رتبه سوم مرگ و میر در کشور و رتبه دوم مرگ و میر در آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی نزدیک به 30 سال پیش در ارومیه راه اندازی شده و سالانه هزاران نفر را تحت پوشش خدمات پیشگیری و درمانی قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار