وزیر ورزش و جوانان:

سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

کرمانشاه (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از بهره برداری سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک تا سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۵۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت،اظهار داشت: ورزش کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است و قهرمانان زیادی از این استان در طول ادوار مختلف در مسابقات المپیک و جهانی افتخارآفرین شده‌اند و امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این درخشش‌ها باشیم.

وی بیان داشت: پروژه احداث سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه از سال ۸۵ آغاز شده و پس از مدت ها رکود، در این دولت روند احداث آن شتاب گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی آن به ۵۰ درصد رسیده است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم که قرار است ۲۰ میلیار تومان آن از محل اعتبارات استانی و ۳۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ملی برای آن در نظر گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در صورت تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می کنیم با کمک استاندار کرمانشاه تا پایان دولت دوازدهم ۱۰۰ پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری برسد.

سلطانی فر گفت: استخر قهرمانی مجموعه دهکده المپیک نیز از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخودار است و تلاش می کنیم با مشارکت متقاضیان بخش خصوصی آن را تکمیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار