استارتاپ ها در مسیر تسهیل امور مردم و دستگاه های دولتی قرار گرفته اند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: استارتاپ ها در مسیری قرار گرفته اند که علم تنها تئوریک نباشد بلکه از علم برای استفاده مردم، دستگاه های دولتی و تسهیل امور، سرعت بخشی و توسعه منطقه و استان استفاده کنند.

کد مطلب: ۹۶۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استارتاپ ها در مسیر تسهیل امور مردم و دستگاه های دولتی قرار گرفته اند

غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: این نمایشگاه نمایشگاه دستاوردهای حوزه الکترورنیک، فضای مجازی و نرم افزار در استان خوزستان است که به نوعی نیز نشان دهنده همکاری میان بخش خصوصی و دولت نیز می باشد.

او افزود: زندگی ما درحال سوق داده شدن به زندگی هوشمند است و کارهایی که در این زمینه انجام شده مانند امنیت شبکه و همچنین کامپیوتر های mini کاملا کیس را از بازار بیرون می کشد و استارتاپ هایی که شکل گرفته کارهای نو و بدیعی است.
استاندار خوزستان گفت: در طول این چند سال نمایشگاه الکامپ مانند موتور محرکی بوده که شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را گسترش داده و به عملی شدن ابتکاراتشان نیز کمک کرده است. در حوزه‌های مختلف دستاوردهایی وجود داشت که به به سادگی مشکلات ما را به شکل عملیاتی حل می کند مثلا در حوزه مرتبط با شرکت گاز ما همیشه با مشکل انفجار منازل مواجه هستیم و یا مشکلاتی از قبیل خدماتی که توسط شرکت برق ارائه می‌شود؛ در اینجا کارها و خدماتی ارائه شده که از بروز این مشکلات جلوگیری می کند.
او ادامه داد: تمام این خدمات کارهای بدیع و نویی است که همکاری بخش خصوصی با دولت را از این مسیر نشان می دهند. استارتاپ ها در مسیری قرار گرفته اند که علم تنها تئوریک نباشد بلکه از علم برای استفاده مردم، دستگاه های دولتی و تسهیل امور، سرعت بخشی و توسعه منطقه و استان استفاده کنند.
شریعتی درباره حضور برخی دستگاه ها و سازمان های دولتی تصریح کرد: سازمان هایی که در این زمینه فعالند و کار می کنند و یا سازما ن و ارگان هایی که باید خدمات ارائه شده را خریداری کنند حضور دارند.
او در ادامه بیان کرد: ما اکنون از یک نرم افزار جدیدی در شهرک های صنعتی پرده برداری کردیم و آن به این صورت است که واگذاری زمین نیاز به حضور ندارد و کاملا به صورت الکترونیک مراحل خرید زمین طی می شود و تنها برای پرداخت وجوه لازم نیاز به حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار