رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش آموزان خراسان شمالی

فعالیت ۱۰ مرکز مشاوره روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: تعداد ۱۰ مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در سطح استان با بهره‌گیری از ۴۰ همکار متخصص و آموزش‌دیده در حال ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی به گروه‌های هدف هستند.

کد مطلب: ۹۶۴۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۰ مرکز مشاوره روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در خراسان شمالی

مهدی جلالی رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه نیرو‌های شاغل در مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی استان را آموزش و توانمندسازی نیرو‌های تخصصی هسته‌ها و مراکز مشاوره بر اساس نیاز‌های آموزشی همکاران است.

جلالی افزود: این برنامه تخصصی به‌صورت مستمر تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت و علاوه بر آن برنامه‌های تخصصی دیگری در سه محور پژوهش، آموزش و درمان در دست اقدام و اجرا است.

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانش آموزان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به‌سلامت روانی و اجتماعی دانش آموزان گفت: در تلاش هستیم با حفظ و ارتقای سلامت روان دانش آموزان، از مخاطرات و آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنیم.

جلالی در پایان عنوان کرد: تعداد ۱۰ مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آموزش‌وپرورش در سطح استان با بهره‌گیری از ۴۰ همکار متخصص و آموزش‌دیده در حال ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی به گروه‌های هدف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار