در اجلاس رسالت مدرسه در تحقق بیانیه گام دوم مطرح شد: سند تحول و بیانیه گام دوم مکمل یکدیگرند

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سند تحول بنیادین و بیانیه ی گام دوم انقلاب لازم و ملزوم و مکمل یکدیگر هستند.

کد مطلب: ۹۶۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
در اجلاس رسالت مدرسه در تحقق بیانیه گام دوم مطرح شد: سند تحول و بیانیه گام دوم مکمل یکدیگرند

محمد علی واقعی در اجلاس رسالت مدرسه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن امام علی(ع) مجتمع فرهنگی غدیر بیرجندبرگزار شد، اظهار کرد: در واقع بیانیه ی گام دوم انقلاب سند رسمی و چراغ راه هدایت برای چهل ساله دوم انقلاب اسلامی ایران و بیشتر از آن است.

او، بر پرهیز از شتابزدگی در انجام امور تأکید کرد و ابراز داشت: باید با برنامه ریزی اصولی و کارشناسی شده در راستای تحقق سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام های موثری برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی که برای 400 معلم زن و مرد استان سخن می گفت، ادامه داد: برخی از ناهنجاری های موجود در جامعه نتیجه اقدامات ضد فرهنگی و حملات نرم دشمن است که در سایه غفلت و دوری از رسالت تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی به وجود آمده است.

واقعی، با اشاره به منویات مقام عظمای ولایت در بیانیه ی گام دوم انقلاب، تصریح کرد: این بیانیه فصلی نو در دستور کار آموزش و پرورش خراسان جنوبی قرار داده و مسیر حرکت را در افق آینده ی تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی استان را ترسیم می کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که همگام با کشور، طرح شناخت دانش آموزان با گام دوم انقلاب در مدارس استان در حال اجرا است، افزود: افزایش بصیرت، هوشیاری، اعتماد به نفس و تقویت روحیه مشارکت و تلاش برای توسعه عرصه های مختلف استان از جمله اهداف این طرح در بین دانش آموزان به شمارمی رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار