مسئول بسیج دانش‌آموزی: 200 دانش‌آمو نخبه به راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند

ساری (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مازندران اعلام کرد که امسال برای نخستین بار راهیان نور دریایی از بهمن ماه با حضور 200 دانش‌آموز نخبه دختر و پسر و اعزام به مناطق عملیاتی جنوبی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۴۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئول بسیج دانش‌آموزی: 200 دانش‌آمو نخبه به راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند

محمد جعفری امروز در نشست خبری با موضوع «راهیان نور و هفته بسیج دانش‌آموزی» با اشاره به فعالیت واحدهای بسیج دانش‌آموزی در یک هزار و 600 مدرسه از مجموع 4 هزار و 900 مدرسه استان، گفت: «فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی با تمرکز بر برنامه‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و تربیت انقلابی است.»

او از آغاز ثبت‌نام لیگ علمی پایا در هفته پیش رو خبر داد و گفت که بسیج دانش‌آموزی مازندران سه سال متوالی است که در این لیگ علمی حائز رتبه برتر می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان مازندران همچنین به آغاز کتابخوانی گروهی کشوری با نام کتاب لیگا خبر داد و پیش‌بینی کرد که بیش از 40 هزار دانش‌آموز در آن شرکت کنند.

جعفری با اشاره به اجرای طرح «مدارس تمدن‌سااعلام کرد که امسال برای نخستین بار راهیان نور دریایی از بهمن ماه با حضور 200 دانش‌آموز نخبه دختر و پسر و اعزام به مناطق عملیاتی جنوبی اجرا می‌شود که حمل و نقل آن با ناوگان ریلی خواهد بود.ز» با حضور 600 فرمانده واحد در 600 مدرسه استان، از اجرای 300 کرسی آزاداندیشی با بحث افول آمریکا و استکبارستیزی در مدارس استان خبر داد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار